BIM Juni
Nu hoppas vi på många gravida i juni!
Jag är inne på tredje försöket och hoppas på att det blir tredje gången gillt för vår del!
Välkomna och Lycka till!!!
Nu hoppas vi på många gravida i juni!
Jag är inne på tredje försöket och hoppas på att det blir tredje gången gillt för vår del!
Välkomna och Lycka till!!!
Wiiiiie! :)

så tråkigt.. Vi kanske ses då i aprilbebistråden med BIM i juli.
har också läst på mkt om det där.
kanske hade du för kort lutealfas denna menscykel?
10 dagar låter alldeles för lite.. Du hade nog ingen ägglossning denna omgång.
hade så förra månaden.. helt normalt någon enstaka gång.
om jag inte är gravid så ska jag endast tempa nästa menscykel.
Inga test alls :D mår nog bäst av det.
jag har ingen aning längre, får se hur det ser ut med cykeln och allt i juli. Går över till den tråden !
Tror du att kroppen skippade ägglossning? Jag känner också på mig att ÄL isåfall var CD17 och inte senare som NC bekräftade, om det här med lutealfas verkligen ska vara konstant varje månad.
Ja man blir faktiskt stressad av äl test tycker jag!
När har du BIM ?
När har du bim?
Jag tog testa tidigt i söndags (Bim i torsdags) som va helt blankt, och sen plussade jag i onsdags på vanligt test. Dö märkligt att tidiga testet inte visade ngt. Så jag tänker att om tidiga testet är blankt för dig imorgon så ge endå inte upp.... :D
Tack snälla! Svävar på moln just nu :)
Grattis till er som lyckats denna månad! :) man glädjs verkligen med er!
Jag hade stora förhoppningar då jag känt mycket molvärk sedan ÄL+5 ungefär. Hade lovat mig själv att inte testa förrän BIM, testade ändå med ett ÄL-test för skojs skull då jag sett att några få utslag på detta vilket gav synligt streck. Skulle precis ta en promenad och köpa test till imorgon som är BIM då jag fick blödning nu. Gissar att det är mens. :(
Tack <3 jag behöver verkligen hopp! Jag har BIM på torsdag så ska försöka ha tålamod och ta testet på måndag morgon då :)
Jag tycker mig se ett svagt rosa streck, ser jag fel?