• Hoppas2022

BIM Juni

Nu hoppas vi på många gravida i juni!

Jag är inne på tredje försöket och hoppas på att det blir tredje gången gillt för vår del!

Välkomna och Lycka till!!!

• Svar på tråden BIM Juni
  • rosahimmel
    Lucifer91 skrev 2021-06-24 11:17:43 följande:

Jag fick fara till apoteket imorse o fixa fler test, men jo, jag vågar tro på de nu.. men känner INGENTING.

GRATTIS!! Vad roligt!! <3
  • mariamariamaria
    Lucifer91 skrev 2021-06-24 11:17:43 följande:
    Jag fick fara till apoteket imorse o fixa fler test, men jo, jag vågar tro på de nu.. men känner INGENTING.

Åå va kul och vad skööönt! Grattis :D Grattis till din lilla dotter också som ska få ett syskon! <3

Det kanske är ett tecken på att du är på väg mot en lika härlig graviditet som den förra!
  • mariamariamaria
    Anonym (Ylva) skrev 2021-06-24 11:25:59 följande:
    när har du BIM?
    29 juni enligt NC!

Känner mig nere idag typ, tror det är PMS på G - och NC "varnar" för PMS from idag... så det är nog det.

När har du?
  • rosahimmel

Testlagrets test visade ett svagt streck igår, idag när jag testade med ett nytt test som ska gå att testa med innan BIM ser det ut att vara negativt. Så lurigt och tråkigt med test som visar falskt positivt...

• Anonym (Ylva)
    mariamariamaria skrev 2021-06-24 11:49:31 följande:

29 juni enligt NC!

Känner mig nere idag typ, tror det är PMS på G - och NC "varnar" för PMS from idag... så det är nog det.

När har du?

28-29 .. gett upp hoppet lite..

lyssnar på poddavanitt om manlig fertilitet nu..

ni ser väl till att era mäns pungar inte är varma innan ni har sex..

ska se till att min man undviker värma bad veckan innan vi börjar försöka i juli.

försämrade oddsen att bli gravid med flera hundra procent.

min man hade feber när vi försökte nu .. kan tydligen också påverka spermierna negativt..
  • mariamariamaria
    Anonym (Ylva) skrev 2021-06-24 12:05:30 följande:
    28-29 .. gett upp hoppet lite..

lyssnar på poddavanitt om manlig fertilitet nu..

ni ser väl till att era mäns pungar inte är varma innan ni har sex..

ska se till att min man undviker värma bad veckan innan vi börjar försöka i juli.

försämrade oddsen att bli gravid med flera hundra procent.

min man hade feber när vi försökte nu .. kan tydligen också påverka spermierna negativt..
    Ja, jag hörde faktiskt det av en gynekolog jag va hos en gång! 

Vad heter poddavsnittet?
  • Lucifer91
    mariamariamaria skrev 2021-06-24 11:46:04 följande:

Åå va kul och vad skööönt! Grattis :D Grattis till din lilla dotter också som ska få ett syskon! <3

Det kanske är ett tecken på att du är på väg mot en lika härlig graviditet som den förra!

Tusen tusen tack, i jag kommer hänga kvar här ett tag till så håll mig uppdaterad (:

Ja de hoppas jag verkligen :D
  • Anonym (Ylva)
    mariamariamaria skrev 2021-06-24 12:33:02 följande:

Tack!

Har ni hört något/testat spermietesterna från apoteket?  Typ denna: www.apotea.se/testlagretspermatest-2p

åh vad bra. vet att det finns för kvinnor med..

vill veta nu om det är något fel på oss .

Vi har ju iof 2 barn sen innan och har bara testat 2 ggr.

Hur gammal är Du?