BIM Juni
Nu hoppas vi på många gravida i juni!
Jag är inne på tredje försöket och hoppas på att det blir tredje gången gillt för vår del!
Välkomna och Lycka till!!!
Nu hoppas vi på många gravida i juni!
Jag är inne på tredje försöket och hoppas på att det blir tredje gången gillt för vår del!
Välkomna och Lycka till!!!
Testade idag igen och det var negativt.
Så sjukt illa att testen visar falskt tycker jag.
Ja det är frustrerande men du kan ändå vara gravid :) du och jag testar ju så pass tidigt att det normalt inte syns dessa dagar. Är vanligare att det syns från äl+10. Håller tummarna för oss :)
Ja men precis!
Jag håller tummarna för oss.
Vilket testa tidigt test har du beställt? Funderar på att köpa ett men vet inte om jag vågar
Dagens test var betydligt svagare än igår, fortfarande en skugga men inte rosa och man fick vinkla för att kunna se. Så mest troligt är dessa spökstreck. Är dock endast på Äl+7-8 så jag kan ju ändå vara gravid :) har beställt ett testa tidigt som kommer på söndag.
Testade idag igen och det var negativt.
Så sjukt illa att testen visar falskt tycker jag.
Ser strecket här med även om det är svagt! Precis, fortfarande tidigt du testar så finns fortfarande hopp, särskilt när testerna faktiskt visar ett svagt streck :) Håller tummarna!
Hur har det gått? :)
Jag håller mig till BIM, är 100 på att jag inte är gravid :(((
Jag fick fara till apoteket imorse o fixa fler test, men jo, jag vågar tro på de nu.. men känner INGENTING.
Hur har det gått? :)
Jag håller mig till BIM, är 100 på att jag inte är gravid :(((