BIM Juni
Nu hoppas vi på många gravida i juni!
Jag är inne på tredje försöket och hoppas på att det blir tredje gången gillt för vår del!
Välkomna och Lycka till!!!
Nu hoppas vi på många gravida i juni!
Jag är inne på tredje försöket och hoppas på att det blir tredje gången gillt för vår del!
Välkomna och Lycka till!!!

ÄL +11 negativt!
*snark*
bröst ömmar fortfarande. ingen mens i sikte.. Ger inte upp riktigt än.
har en tid den 2/7 för covid19-vaccination, hinner iaf få första sprutan av vaccinet om jag inte är preggo.. *försöker se positivt på tillvaron*
Vaknade upp och min temp hade höjts! Fick hjärtklappning, hade sagt att jag fick testa om den höjdes. På vägen till toan kände jag mig illamående, jag är nog gravid ändå!
Testet var blankt, tog till och med ett digitalt för att vara säker nu inför midsommar. Den här tiden mellan ÄL och mens är så j*vla jobbig. Måste hitta ett sätt att hantera det för det känns inte bra att lägga varje vaken minut (och i sömnen) på att analysera och fundera. Glad midsommar och bättre lycka till er!
Dagens test var likadant som igår så med all säkerhet är det spökstreck. Kan ändå vara gravid med tanke på att det är några dagar kvar till BIM :) känns som om det är evigheter till på söndag och mitt predictor early!
Ni som har barn tidigare eller plussat nu.. hjälp mig!
Jag plussade väldigt starkt igår på bim-1. Eller bim-dagen (den skulle kommit igår eller idag)
Igår kväll kom lite blod i trosskyddet.. och även nu på morgonen.. läst som en galning att de kan va vanligt men man blir ju orolig.. gynmottagningen öppnar telefonen 9. Så får snällt vänta.. 1177 sa att de kunde va normalt sålänge jag inte fick klumpar i blodet eller mkt smärta i magen.
Är de någon mer som varit med om samma? Alltså blödningen..
Ska tillägga att jag tempar med NC. Och tempen hade stigit idag.. va nästan säker på att den skulle sjunka i och med blödning..
Dagens test var likadant som igår så med all säkerhet är det spökstreck. Kan ändå vara gravid med tanke på att det är några dagar kvar till BIM :) känns som om det är evigheter till på söndag och mitt predictor early!
mina bröst har ökat till dubbel storlek
har även synliga ådror i brösten..
de är så tunga och ömma...
även ökade flytningar. magkänslan säger att det är något..
men inte graviditetstesten :D
Frågar lite i denna tråden också då jag inte vet hur jag ska tänka kring BIM.
Jag har nämligen varit med här i tråden tidigare men hade BIM i början på juni och fick min mens. Fick äl tidigare, den 14e istället för beräknat den 17e.
Jag brukar ha en cykel på 28 dagar men ibland 27.
Jag fick glad fast gubbe på digitala den 14e.. Men tänkte att jag har väl bim ändå som vanligt den 1/7, eller ska jag tänka att den är tidigare nu då? 28e, 29e, 30e juni?