BIM Juni
Nu hoppas vi på många gravida i juni!
Jag är inne på tredje försöket och hoppas på att det blir tredje gången gillt för vår del!
Välkomna och Lycka till!!!
Nu hoppas vi på många gravida i juni!
Jag är inne på tredje försöket och hoppas på att det blir tredje gången gillt för vår del!
Välkomna och Lycka till!!!
Är nu på BIM -3 och tog precis ett rfsu gravtest. Fick en svaaag skugga som jag kan se i vissa vinklingar. Inbillar mig säkert. Vill så gärna veta senast imorgon fm, får jag inget tydligare streck tills dess kommer jag dricka imorgon. Ska få hem gravidkollen testa tidigt idag enligt postnord som testar från 10 hcg, hoppas hoppas att det hinner komma idag.
Jag fick fara till apoteket imorse o fixa fler test, men jo, jag vågar tro på de nu.. men känner INGENTING.
Jag fick fara till apoteket imorse o fixa fler test, men jo, jag vågar tro på de nu.. men känner INGENTING.
Testlagrets test visade ett svagt streck igår, idag när jag testade med ett nytt test som ska gå att testa med innan BIM ser det ut att vara negativt. Så lurigt och tråkigt med test som visar falskt positivt...
Jag testade med två test till med samma urin efter lunchtid. Fick skuggor på dem med, det ena var lite rosa så de var starkare än i morse men inte så starkt som igår. Nu flera timmar senare är strecken kvar. Mina spökstreck från förra cykeln försvann några minuter efter testtiden. Det är verkligen såå spännande :) nu blir det inga nya test förens i morgon :)
Vid testtid:

4 timmar efter testtid:

Jag testade med två test till med samma urin efter lunchtid. Fick skuggor på dem med, det ena var lite rosa så de var starkare än i morse men inte så starkt som igår. Nu flera timmar senare är strecken kvar. Mina spökstreck från förra cykeln försvann några minuter efter testtiden. Det är verkligen såå spännande :) nu blir det inga nya test förens i morgon :)
Vid testtid:
4 timmar efter testtid:
Vid testtid:
4 timmar efter testtid:
Men ååhhh det där tror jag inte alls är spökstreck :)