• Hoppas2022

BIM Juni

Nu hoppas vi på många gravida i juni!

Jag är inne på tredje försöket och hoppas på att det blir tredje gången gillt för vår del!

Välkomna och Lycka till!!!

• Svar på tråden BIM Juni
  • mariamariamaria
    Anonym (Ylva) skrev 2021-06-24 14:01:33 följande:
    åh vad bra. vet att det finns för kvinnor med..

vill veta nu om det är något fel på oss .

Vi har ju iof 2 barn sen innan och har bara testat 2 ggr.

Hur gammal är Du?
    jaha, finns det? vad testar den för kvinnor? 

Ne men då är det inget fel om ni har 2 barn sen innan! Det känns som ett kvitto på att allt funkar :) Bara timing som krävs.

jag är 31 snart, inga barn.. och vi har försökt 2 gånger nu, det är nog inte mycket men är så nojig att något är fel.
    Har haft en gynekolog som sagt att jag har PCOS för några år sen. Har nyligen haft 2 gynekologer som säger att jag inte alls har det och är normal. Så det känns som att jag är lite ärrad av det där fortfarande.
  • mariamariamaria
    Lucifer91 skrev 2021-06-24 12:48:53 följande:
    Tusen tusen tack, i jag kommer hänga kvar här ett tag till så håll mig uppdaterad (:

Ja de hoppas jag verkligen :D
    Jag håller dig uppdaterad! :)))
  • lidhu

Är nu på BIM -3 och tog precis ett rfsu gravtest. Fick en svaaag skugga som jag kan se i vissa vinklingar. Inbillar mig säkert. Vill så gärna veta senast imorgon fm, får jag inget tydligare streck tills dess kommer jag dricka imorgon. Ska få hem gravidkollen testa tidigt idag enligt postnord som testar från 10 hcg, hoppas hoppas att det hinner komma idag.

• Hallonglass91
    Lucifer91 skrev 2021-06-24 11:17:43 följande:

Jag fick fara till apoteket imorse o fixa fler test, men jo, jag vågar tro på de nu.. men känner INGENTING.

Stort grattis!!
  • Salladen
    Lucifer91 skrev 2021-06-24 11:17:43 följande:

Jag fick fara till apoteket imorse o fixa fler test, men jo, jag vågar tro på de nu.. men känner INGENTING.

Vad kul! Grattis!!! Jag plussade ju i tisdags och börjar känna liiite nu så kan ju vara som mig att det kommer lite smått senare :)
  • Hoppas2022
    rosahimmel skrev 2021-06-24 11:49:44 följande:

Testlagrets test visade ett svagt streck igår, idag när jag testade med ett nytt test som ska gå att testa med innan BIM ser det ut att vara negativt. Så lurigt och tråkigt med test som visar falskt positivt...

Jag tycker mig se ett svagt rosa streck, ser jag fel?
  • Hoppas2022

Jag testade med två test till med samma urin efter lunchtid. Fick skuggor på dem med, det ena var lite rosa så de var starkare än i morse men inte så starkt som igår. Nu flera timmar senare är strecken kvar. Mina spökstreck från förra cykeln försvann några minuter efter testtiden. Det är verkligen såå spännande :) nu blir det inga nya test förens i morgon :)

Vid testtid:

4 timmar efter testtid:

• Anonym (Ylva)
    Hoppas2022 skrev 2021-06-24 18:48:55 följande:

Jag testade med två test till med samma urin efter lunchtid. Fick skuggor på dem med, det ena var lite rosa så de var starkare än i morse men inte så starkt som igår. Nu flera timmar senare är strecken kvar. Mina spökstreck från förra cykeln försvann några minuter efter testtiden. Det är verkligen såå spännande :) nu blir det inga nya test förens i morgon :)

Vid testtid:

4 timmar efter testtid:

ser ut att kunna vara något..

spännande!!
  • MBL1712
    Hoppas2022 skrev 2021-06-24 18:48:55 följande:

Vid testtid:

4 timmar efter testtid:

Men ååhhh det där tror jag inte alls är spökstreck :)
  • Hoppas2022
    MBL1712 skrev 2021-06-24 23:10:37 följande:

Men ååhhh det där tror jag inte alls är spökstreck :)

Tack :) man hoppas ju verkligen att det är något men från min egen erfarenhet och andras här på fl så vågar jag inte tro något just nu. Många som får spökstreck på RFSUs teststicka. Om det inte är spökstreck så borde det bli starkare imorgon annars får predictor early ge mig ett riktigt svar på söndag :)