BIM Juni
Nu hoppas vi på många gravida i juni!
Jag är inne på tredje försöket och hoppas på att det blir tredje gången gillt för vår del!
Välkomna och Lycka till!!!
Nu hoppas vi på många gravida i juni!
Jag är inne på tredje försöket och hoppas på att det blir tredje gången gillt för vår del!
Välkomna och Lycka till!!!
Frågar lite i denna tråden också då jag inte vet hur jag ska tänka kring BIM.
Jag har nämligen varit med här i tråden tidigare men hade BIM i början på juni och fick min mens. Fick äl tidigare, den 14e istället för beräknat den 17e.
Jag brukar ha en cykel på 28 dagar men ibland 27.
Jag fick glad fast gubbe på digitala den 14e.. Men tänkte att jag har väl bim ändå som vanligt den 1/7, eller ska jag tänka att den är tidigare nu då? 28e, 29e, 30e juni?
Men alltså testet du tog i morse, såg det ut som testen du la ut bild på igår?
Dela gärna en bild på morgonenens test. Är det beräknad mens på sön? Du får säga till om jag är för nyfiken men jag tycker testen från igår var tydliga. Jag ska gå tillbaka till mina och jämföra.

Hej, är gärna med här!
Är 41 år.
Slutade med p-piller i början av året.
Hade BIM förra helgen. Mensvärk vid den tiden, men ingen mens i sikte.
Brösten är väldigt ömma, fast det brukar de bli före mens
Hej på er! Har någon varit med om ett positivt rfsu samtidigt som clearblue digital ger negativt? Så ledsen... Vad tror ni? Detta var inte på morgonurin och ungefär 1-3 dagar innan BM.

Här är testet från i morse :) BIM är den 1/7 så jag har tid på mig att plussa :) har du möjlighet att dela dina? Jag tänker att mina har inte fått någon ökning sen i förrgår samt att i bruksanvisningen står det att det enbart är två tydliga streck som räknas som positivt så än så länge tolkar jag mina som negativa men hoppas innerligt att det blir positivt i dagarna.
En vanlig bild och två retuscherade:
Ni som har barn tidigare eller plussat nu.. hjälp mig!
Jag plussade väldigt starkt igår på bim-1. Eller bim-dagen (den skulle kommit igår eller idag)
Igår kväll kom lite blod i trosskyddet.. och även nu på morgonen.. läst som en galning att de kan va vanligt men man blir ju orolig.. gynmottagningen öppnar telefonen 9. Så får snällt vänta.. 1177 sa att de kunde va normalt sålänge jag inte fick klumpar i blodet eller mkt smärta i magen.
då har det förbaskade illamåendet kommit tbx.
kräktes nyss..
din luring! om du nu finns där inne...
<3
ge mig plus imorgon är du snäll!
godnatt!
Jag förstår! Såklart ska man inte ta något för givet när det är så svagt, det gjorde inte jag heller. Men jag kommer ihåg att jag anade skugga flera dagar innan det ökade.
Jag har lagt ihop mina test från ÄL+7 - ÄL+10
då har det förbaskade illamåendet kommit tbx.
kräktes nyss..
din luring! om du nu finns där inne...
<3
ge mig plus imorgon är du snäll!
godnatt!
Hej, är gärna med här!
Är 41 år.
Slutade med p-piller i början av året.
Hade BIM förra helgen. Mensvärk vid den tiden, men ingen mens i sikte.
Brösten är väldigt ömma, fast det brukar de bli före mens