BIM Juni
Nu hoppas vi på många gravida i juni!
Jag är inne på tredje försöket och hoppas på att det blir tredje gången gillt för vår del!
Välkomna och Lycka till!!!
Nu hoppas vi på många gravida i juni!
Jag är inne på tredje försöket och hoppas på att det blir tredje gången gillt för vår del!
Välkomna och Lycka till!!!
Så spännande och härlig tråd att få ta del av! Nu behöver även jag eran hjälp. Har BIM på midsommarafton och har haft en känsla av att jag kan vara gravid denna gång. Testat med testlagrets tester tidigare som alltid visat tydligt negativt, men testade idag (23/6) och tycker mig se ett svagt streck denna gång, vågar dock inte tro att jag är gravid. Vad skulle ni säga utifrån bilden?

Så spännande och härlig tråd att få ta del av! Nu behöver även jag eran hjälp. Har BIM på midsommarafton och har haft en känsla av att jag kan vara gravid denna gång. Testat med testlagrets tester tidigare som alltid visat tydligt negativt, men testade idag (23/6) och tycker mig se ett svagt streck denna gång, vågar dock inte tro att jag är gravid. Vad skulle ni säga utifrån bilden?
Jag ser strecket :) jag vet inte alls med testlagrets tester om de kan ge spökstreck? Med RFSUs stickor fick jag tre spökstreck förra månaden och mest troligt ett igår med (lagt in bilder igår). Jag tänker att du är så pass nära BIM så ett digitalt borde visa imorgon med morgonurin. Eller om du tar ett testa tidigt test idag. Lycka till!
Här kommer några retuscherade bilder där det syns tydligare
Hörni jag behöver hjälp. Tog ett test i morse som visar positivt (svårt att se på bilden men det var jättetydligt irl) sedan tog jag två till test av samma märke och ur samma paket som då visade negativt (använde samma urin).. vet ej vad jag ska tro :(
Tycker det ser ut som ett tydligt streck!! Spännande. Skulle du testa idag igen? När har du BIM? Lycka till!!
senaste status:
kan inte ens ta på brösten p g a enorm ömhet.
vaknade i natt och behövde kissa.
sovit som.en kratta.
men negativt graviditetstest (testa tidigt) idag igen.
ÄL +10, BIM -4/5
Ger inte upp ännu.. ;p
Jag ser ett streck här :) Testade också igår och fick liknande resultat, men vågar inte lita på att det är positivt utifrån det. Ska du testa idag igen?
Testade idag igen och det var negativt.
Så sjukt illa att testen visar falskt tycker jag.
Dagens test var betydligt svagare än igår, fortfarande en skugga men inte rosa och man fick vinkla för att kunna se. Så mest troligt är dessa spökstreck. Är dock endast på Äl+7-8 så jag kan ju ändå vara gravid :) har beställt ett testa tidigt som kommer på söndag.