Ni korta män
Denna fråga riktar sig till er män som är korta, jag syftar på män under 175 cm eftersom medellängd för män är 180.
Har ni någonsin komplex för er längd?
Upplever ni att det är svårt att träffa kvinnor på grund av er längd?
Denna fråga riktar sig till er män som är korta, jag syftar på män under 175 cm eftersom medellängd för män är 180.
Har ni någonsin komplex för er längd?
Upplever ni att det är svårt att träffa kvinnor på grund av er längd?
Välkommen till Kvinnolivs forum. För varje vecka du lyckas vara kvar på forumet med den attityden utan att få kontot spärrat får du en poäng.
5 poäng = 1 öl
Företräder du ALLA kvinnor?
Var i undersökningen står det att ALLA kvinnor föredrar en lång man framför en kort?
Allt är inte svart eller vitt.
Du och andra i denna tråd visar väldigt tydligt att ni inte förstår hur kvinnor fungerar. Men jag ju kontra med att jag vet hur du och andra kortväxta tänker, att ni alltid skyller på er längd, när det i själva verket är annat som brister.
Om du tror att alla kvinnor är som i statistiken, så tror du fel. Du vet inte ens om att det är skillnad på önskningar och krav.
Men fortsätt använda din offerkofta, du får väl vänta på att akademikerkvinnorna inser att ni är dom som de ska gifta sig med. Ja, om de bantar förstår, du ska ju inte behöva ha en kvinna som har mer än 18 i BMI. Lycka till!
Du och andra i denna tråd visar väldigt tydligt att ni inte förstår hur kvinnor fungerar. Men jag ju kontra med att jag vet hur du och andra kortväxta tänker, att ni alltid skyller på er längd, när det i själva verket är annat som brister.
Om du tror att alla kvinnor är som i statistiken, så tror du fel. Du vet inte ens om att det är skillnad på önskningar och krav.
Men fortsätt använda din offerkofta, du får väl vänta på att akademikerkvinnorna inser att ni är dom som de ska gifta sig med. Ja, om de bantar förstår, du ska ju inte behöva ha en kvinna som har mer än 18 i BMI. Lycka till!
Så du vill inte jobba mer för det, du vill inte sänka dina egna krav på undervikt?
Man behöver inga speciella egenskaper som kort, de korta jag känner är som vanliga män. Men du tycker kanske det är för mycket begärt av dig, att vara trevlig, ren, ha ett jobb osv.
Nej, du vill inte vara tillsammans med någon som inte attraherar dig, då förstår du hur vissa kvinnor känner för dig.
Nej, men å andra sidan, om du kunde acceptera en kvinna med ett normalt BMI, så har du fler att välja medan.
Så i ditt fall är det nog inte längden, utan att du är så snäv i din kravspecifikation.