Mathilda88 skrev 2023-06-15 20:18:36 följande:
Nej inte direkt, inte mer än att första mensen är en bortfallsblödning av alla hormoner, men hört ngn annan som nämnt att cykeln kunde vara ur balans efteråt.
Okej, baserat på ditt AMH så förstår jag att du inte har PCO? Så utifrån de vetenskapliga studierna så skulle jag fortsätta att avstå ifrån Inositol. För i våra fall (jag har inte heller PCO) så försämrar de istället äggen.
Jasså, så spännande, där ser man!
Söker du på Ubiquinol så får du upp alla med bra verksam substans. Enligt studierna så bör man ta av dom ta 300mg x2/dag. Köper du däremot PharmaNords Bio-Qinon så räcker det med 200mg x2/dag. Att ta ex 400mg på en gång funkar inte lika bra då kroppen inte tar upp mer åt gången än de 200-300mg. Nej billiga är de inte...
Ja man förstår ju att kroppen reagerar efter alla hormoner man sprutar i sig...Heja kroppen ändå vad den klarar av!
Nej har ju lågt AMH så inte PCO, testade utan inositol denna cykeln och fick faktiskt utslag på ÄL-stickan i helgen så det var skönt. Har ju trott att det bara är pg.a inositol jag fått ÄL men verkar som att kroppen klarar det själv ändå. Hur såg dina värden ut innan IVF? Mina är ju lite halvbra så man är ju lite nojig.
Förlåt för MYCKET info nu men ni känns inte som ett så känsligt gäng...Men iaf, fick utslag på ÄL i lördags, låg då på morgonen...Sen igår då, dagen D, tror ni inte min sambo lyckas komma under förspelet preciiiiis innan vi ska stoppa in den. Splash på sin egen mage.....Alltsååååååå, händer ALDRIG annars, så jävla typiskt orkar inte haha. Men men, får hoppas att dom små rackarna från i lördags morse överlevde.
Får ruinera mig och beställa hem, har suttit och kikat och verkar luta åt dom från Dr Mercula! Vill inte veta alla pengar man lagt på tillskott, undersökningar, ägglossningstest etc....Men men, kommer vara värt det en vacker dag!