Melsson skrev 2023-06-19 10:35:49 följande:
Ja man förstår ju att kroppen reagerar efter alla hormoner man sprutar i sig...Heja kroppen ändå vad den klarar av!
Nej har ju lågt AMH så inte PCO, testade utan inositol denna cykeln och fick faktiskt utslag på ÄL-stickan i helgen så det var skönt. Har ju trott att det bara är pg.a inositol jag fått ÄL men verkar som att kroppen klarar det själv ändå. Hur såg dina värden ut innan IVF? Mina är ju lite halvbra så man är ju lite nojig.
Förlåt för MYCKET info nu men ni känns inte som ett så känsligt gäng...Men iaf, fick utslag på ÄL i lördags, låg då på morgonen...Sen igår då, dagen D, tror ni inte min sambo lyckas komma under förspelet preciiiiis innan vi ska stoppa in den. Splash på sin egen mage.....Alltsååååååå, händer ALDRIG annars, så jävla typiskt orkar inte haha. Men men, får hoppas att dom små rackarna från i lördags morse överlevde.
Får ruinera mig och beställa hem, har suttit och kikat och verkar luta åt dom från Dr Mercula! Vill inte veta alla pengar man lagt på tillskott, undersökningar, ägglossningstest etc....Men men, kommer vara värt det en vacker dag!
Ja det är en tuff behandling och nu cykel två efter behandlingen är kroppen fortfarande ur balans 😅? Första med LH-utslag hela månaden (mest troligt mkt högt östrogen som triggade det) och denna cykeln låg, ledsen och deppig i varierande grad genom veckorna (kanske lågt östrogen nu? då man kan bli det av de)? Jättejobbigt att gå runt och gråta för allt från en fin låt till domedagstankar att man aldrig kan få barn och alla andra får ju. Hoppas det släpper när jag har BIM på måndag! Tempen är lägre om än nästan normal igen, så ev har sköldkörteln fått sig en liten törn, samt levern har också fått sig en känga.
Kusinen har BF sista augusti, de börja försöka nästan ett år efter vi började? Tack o lov blir jag fortfarande bara glad av att se dom (så rädd för att bli bitter!), men ledsen över egna situationen när vi inte ses och råkar tänka på dom. Hade hoppats på att lyckas på första försöket i maj så man också fick vara gravid samtidig. Drömma kunde man iallafall. Glad för att de slipper IVF-resan!!
Haha förstår besvikelsen när guldet hamnar utanför!! Vi har själva haft problemet med att sambon inte kommit, liksom blivit en prestationsgrej. Tack o lov släppt efter sexuppehållet på över en månad under behandlingen (jag hade så mkt buksmärtor att det var omöjligt) och inte haft problem sen dess 🥰🙏.
Ja jag beställde hem nya tillskott till oss båda (nästan av allt utom q10), det gick på 2?000 spänn 😱.