Mathilda88 skrev 2023-07-21 03:30:50 följande:
Finaste du!!❤️❤️ Och så har jag varit härifrån i en månad och missat denna solskenshistoria! ❤️Precis vad jag behöver just nu när tårarna sprutar för allt och inget utan någon vettig anledning alls.. (Hormonerna säkert som spökar fortsatt!). Tack!! 🙏❤️ På ett sätt vill jag bara njuta fullt ut av hoppet det inger, på ett sätt vågar man knappt utan håller kvar vid förväntan om tre kassa äggplock och äggdonation därefter så man inte går helt under isen ifall det blir ens verklighet ????. Psyket är inte snällt! Men just nu ler jag iallafall genom tårarna! 🥹✨❤️
Försöker motivera också med sommarstängningen att då har det hunnit gå längre tid sen min melatonin kom igång igen och iallafall en teoretiskt större chans till bättre ägg nästa försök?Plus alla tillskott har tagits under längre tid.
Håller alla tummar och tår för att du ska hinna få din återföring i september innan resan!! Skrev även i andra tråden innan, men Så himla fint av kliniken att försöka hitta en sån lösning till er! ❤️
Vårt nästa försök blir preliminärt precis under vår gemensamma semester när vi skulle åkt till en stuga han berättat om i tre år, sett fram emot långa promenader. Jag blev ledsen (suprice denna månaden liksom 😂😅) men sambon vara bara glad över att han då skulle kunna vara med på alla undersökningarna 🥰. Han är fin han ❤️.
Hej igen fina du och välkommen tillbaka till gruppen! 🥰 Känn aldrig någon press eller stress att titta in här, jag tar också mina pauser när tiden inte finns eller allt med barnlösheten känns för överväldigande. Åååh vad glad jag blir att det kan ge dig lite hopp, för jag känner absolut stort hopp till att du ska bli mamma med dina egna ägg och att ni kommer att få bra hjälp av kliniken

Jag är så glad att det finns hjälp att få, även om det är sjukt att de svenska klinikerna som sagt stänger under sommaren. Ja att kastas mellan hopp och förtvivlan är fruktansvärt, och man förstår ju nu att hormonerna spelar in en hel del på ens mående, men förhoppningsvis kommer tårarna att försvinna snart

Bra tänkt att se sommaren som en bra tid för kroppen att komma ikapp och äggen att förbättras, så ska jag också försöka tänka

Ååh tack vännen, vi håller tummarna för att återföringen kan justeras lite där i september så att vi inte behöver vänta till oktober! Ååh men så typiskt, att han pratat om den där stugan så länge dessutom, men förhoppningsvis kan ni njuta av en vistelse där ändå och jag hoppas så mycket att du ska få må bättre den här gången

Så himla fint av honom, och jag misstänker att du tänker samma som jag att om man nu nödvändigtvis måste gå igenom allt det här så har vi i alla fall bästa möjliga support team 🥰