Vickan31 skrev 2023-07-24 16:43:36 följande:
Alltså det låter verkligen som att de hade dålig koll och engagemang, hoppas att du har bättre tur den här gången för de borde ju hålla stenkoll tycker man! Om inte så har man ju rätt att byta klinik, men det beror kanske på hur långt man är villig att åka och vänta. Men vi hoppas såklart att de ska sköta sig utomordentligt så att du ska kunna lita på dem och känna dig väl omhändertagen 🥰 Om du är orolig för det så tycker jag att det låter bra att försöka få till en äggledarspolning för att antingen hitta något om det skulle vara så eller för att lugna dig i att allt ser bra ut

Börja med att fråga din klinik och skulle de säga nej kan du som sagt kolla upp privata alternativ
Vad spännande med både temphöjning, ont i ländryggen och avsaknad av PMS-symptom! Kroppen har ju lurat en förut, absolut, men jag hoppas att det bara var för tidigt att ta ett test 🤞💕
Skönt att höra att du känner dig mer positiv, där på hemmaplan har du din sambo som stöttar och här inne har du oss som hejar på för fullt! Det ska gå, och vi hoppas att det är snart 🥰
Dom var mkt trevliga att träffa (läkaren på andra/sista VUL var dock väldigt fåordig och ngt burdus vilket va jobbig, men bra på äggplocksdagen iallafall). Ja hoppas på ett uppsving till omgång två!
Som förväntat fick jag ett andra nej för spolning av RMC, men har fått tag i en privat klinik som efter att ha blivit insatta i situationen har sagt ja till att genomföra spolningen! Så om en vecka blir det koll, bara till att hålla tummarna för bra resultat.
Ja det var spännande, men tyvärr kom mensen som beräknat! Mår förövrigt betydligt bättre, inga deppiga känslor i allmänhet längre! Väldigt tacksam för!
Ja vilket team vi skapar oss tillsammans, både hemma och här

Kommer hålla alla tummar och tår för den där optimeringen så du kan åka med ditt FET på semester! Kommer vara blå om händer och fötter tills det är dags