Mathilda88 skrev 2023-08-30 14:16:21 följande:
Va skönt 🙏❤️ Det gör stor skillnad när man kan lita på läkarna, den jobbiga processen blir lite mindre tärande då 🙏.
Så skönt, nej många känner inget första veckan tacksamt nog 😊, ibland inget förrän sista dagarna heller, om ens det.
Nej dessa små nålarna går det oftast bara bra att ta utan att sprita/rengöra. Jag föredrar att göra det men många gör det inte och har inga problem 😊.
Tack så mycket ❤️. Det kommer vara fler ägg på fredag sett till min historik, hoppas bara att det håller sig under 15 ägg så det inte blir ngn överstimulering så är jag glad 🙏. Så får vi se hur allt ser ut denna gång ❤️
Ja man får försöka att verkligen ha tilltro till dom!
Nej jag känner mig väldigt förskonad, bara lite molvärk i äggstockarna typ men inget värre än så, var rädd jag skulle bli ett monster i humöret också men det har jag inte heller blivit så det är skönt!
Men gud, är det IDAG fredag du plockar ägg? Tiden går sååååå fort.. Hur gick det???? <3 berätta allt!!Håller tummarna för dig <3
Noelani skrev 2023-08-30 12:47:36 följande:
Känner inte så mkt ännu mer en små korta molvärk/kramp då o då... Nej har inte varit på inskrivning ännu. Håller på boka tid :)
Åhh så spännande, längtar sååå tills man själv får gå på en inskrivning <3