• SweeneyToad

Era impopulära åsikter

Mina då: 
    Nicki Minaj är överskattad. För er som inte vet, så klassas hon som ''queen of rap'', och är jättehyllad, visst, hon är bra, men så bra? Jag betvivlar det. 
    Säsong ett av Desperate Housewives är inte den bästa säsongen av DH. 
    Sims 2 är mycket bättre än Sims 4!!

Finns säkert mer som jag tycker, men jag kommer inte på något just nu. Stay tuned. :)

Vilka är dina impopulära åsikter? Inom vilket område som helst. 

• Svar på tråden Era impopulära åsikter
  • Anonym (Roligt)

Jag anser att alkohol kan jämställas med andra lättare droger och anser att folk som beklagar sig över cannabis men samtidigt tycker att alkohol är okej är motsägelsefulla.

Jag anser att folk som börjar röka i vuxen ålder är dumma i huvudet.

• FrökenLisa
    Jag håller med om att nicki minaj är överskattad!

Jag tycker inte att barn ska få betalt för att göra sysslor såsom städa, plocka undan, diska eller liknande i hemmet.

Jag tror på horoskop och läser det dagligen. mitthoroskop.nu/
  • Anonym (Gammal Demokrati)
    Anonym (Roligt) skrev 2021-09-30 13:09:46 följande:

Jag anser att alkohol kan jämställas med andra lättare droger och anser att folk som beklagar sig över cannabis men samtidigt tycker att alkohol är okej är motsägelsefulla.

Jag anser att folk som börjar röka i vuxen ålder är dumma i huvudet.

Jag håller med men är det verkligen impopulära åsikter?
  • Anonym (Roligt)
    Anonym (Gammal Demokrati) skrev 2021-09-30 15:56:11 följande:

Jag håller med men är det verkligen impopulära åsikter?

Den första skulle jag säga är väldigt impopulär, speciellt här på familjeliv. Man ska kunna supa men röka på? Aja baja.

Den andra kanske endast är impopulär hos rökare, det erkänner jag. Ville ge rökare en liten jabb bara.
  • Anonym (Oinkido)
    Aniiee skrev 2021-09-30 11:49:34 följande:

Hon är musikalartist på Broadway NYC och har bland annat haft huvudrollen i musikalen Wicked. Hon är även original rösten för Elsa i Disney Frozen /Frost.

Heter han inte Tony, han tigern i Frost flakes-reklamen? Äre han som sjunger?
  • Anonym (Återvandring)

Sverige behöver en omfattade återvandring om vi vill bli ett "normalt" land igen.

• Anonym (...)

Jag anser att alla som ältar och tjatar om "Återvandring" (finare uttryck för -ut med alla invandrare) som en universal lösning på landets alla problem, borde utvandra för att då blir vi kvitt ett av våra största problem i dagens samhälle.. 

• Anonym (Gammal Demokrati)
    Anonym (...) skrev 2021-09-30 23:04:38 följande:

Jag anser att alla som ältar och tjatar om "Återvandring" (finare uttryck för -ut med alla invandrare) som en universal lösning på landets alla problem, borde utvandra för att då blir vi kvitt ett av våra största problem i dagens samhälle.. 

Det är nog snarare en populär åsikt.
  • Linnie
    Spucks skrev 2021-09-30 13:06:49 följande:
    Enkelt: klicka "Citera" på alla inlägg du vill citera.
    Det måste jag prova.
    Har ju letat efter någon "citera flera-knapp" som inte går att hitta

(förmodligen för att jag var medlem på flashback långt innan familjeliv kom in i bilden, nu skriver jag betydligt mer här, men läser nog lika mycket på båda..)

Wow, det funkade! Tack Spucks!
    Anonym (kaffedraken2) skrev 2021-09-30 12:48:17 följande:
    Jag vet inte vad som är mest impopulärt. Är det en Tävling?
    Med säkerhet så kan jag säga att det inte är så populärt att en man föredrar en 20 år yngre kvinna, jämfört med en 20 år Äldre kvinna.

Nej det är ingen tävling. Men det är ju en tråd där vi ska komma upp med våra impopulära åsikter.

Så självfallet är jag nyfiken på om det rör sej något mer i ditt huvud eller om det helt upptas av tankar på vad några anonyma skribenter tyckte i en tråd här?

Och en gång för alla, släpp det där! De flesta anser nog att så länge man är över 18 och inte blir utnyttjad på något sätt så har man all rätt att ligga med vem man vill. End of story? Snälla?

Så.. har du någon annan impopulär åsikt? Jag och säkert många fler med mej är väldigt intresserade av om du någonsin tänker på något annat än åldersskillnader. Jag är helt säker på att du måste vara mer mångfacetterad än så.
    Så vad har du för icke rumsrena/politiskt okorrekta/impopulära åsikter?
  • Kråkungen
    Anonym (...) skrev 2021-09-30 23:04:38 följande:

Anonym (Gammal Demokrati) skrev 2021-09-30 23:32:14 följande:
    Det är nog snarare en populär åsikt.
    Långt ifrån tillräckligt populär, tyvärr...
Svar på tråden Era impopulära åsikter