• SweeneyToad

Era impopulära åsikter

Mina då: 
    Nicki Minaj är överskattad. För er som inte vet, så klassas hon som ''queen of rap'', och är jättehyllad, visst, hon är bra, men så bra? Jag betvivlar det. 
    Säsong ett av Desperate Housewives är inte den bästa säsongen av DH. 
    Sims 2 är mycket bättre än Sims 4!!

Finns säkert mer som jag tycker, men jag kommer inte på något just nu. Stay tuned. :)

Vilka är dina impopulära åsikter? Inom vilket område som helst. 

• Svar på tråden Era impopulära åsikter
  • Anonym (kaffedraken2)
    Anonym (Spärr) skrev 2021-10-02 12:31:17 följande:
    Det är ju inte moderatorerna som tar första steget, utan det är andra medlemmar som du och jag som anmäler, och sen spärras den som blivit anmäld oavsett vad den gjort. Jag har t ex blivit blockad pga det som stod i ett inlägg jag citerade, inte pga det jag själv skrivit. Och jag vet många andra som råkat ut för liknande. Fullständigt absurt att mod inte ens läser och gör en egen bedömning när de får in anmälningar!

Hursomhelst, det är alltså därför det inte finns någon konsekvens i vem som spärras och inte: för att det inte finns nån/några moderatorer som konsekvent går igenom och modererar alla inlägg, utan det bygger helt på medlemmars anmälningar. Alltså kan vissa bli spärrade typ hela tiden (vilket kan bero på att de av en eller anledning är illa omtyckta av andra medlemmar, lika väl som att de faktiskt skriver inlägg som det är befogat att spärra), medan andra inte blir spärrade, trots att de skriver helt sjuka saker, bara för att ingen faktiskt har anmält.
    Ligger nog mycket i det du säger.
    Jag är impopulär här på forumet.
    Jag anser att det bildades en liten kult som reagerade negativt på allt som jag skrev. Att jag anser det är också impopulärt.
    Jag tycker att många här på forumet beter sig illa. Att jag tycker det är också impopulärt.
  • Anonym (Spärr)
    Anonym (kaffedraken2) skrev 2021-10-02 12:45:46 följande:
    Jag anser att det bildades en liten kult som reagerade negativt på allt som jag skrev. Att jag anser det är också impopulärt.
    Jag tycker att många här på forumet beter sig illa. Att jag tycker det är också impopulärt.
    Se där - där kom du på ytterligare två impopulära åsikter du har Flört

Tyvärr blir det ju ofta så att alla som inte faller exakt in i den vedertagna normen för hur man ska vara blir offer för ett fullständigt oresonligt hat... Har du hört Di Levas "Ibland"? Jag tycker att den (precis som så många andra av hans låtar) beskriver det där med att vara lite udda, och folks reaktioner på det, så bra: "ibland viskar man om mig, då jag går vilse i ett sandtag. Då piskar man upp sig, och minskar snabbt i antal. Man är överens om ett hat..." Att vara udda på ett coolt sätt är suuuuperinne i dagens samhälle, men är man det på fel sätt blir man hånad och t.o.m., som sagt, hatad. Fast så har det väl iofs alltid varit.
  • Anonym (Gammal Demokrati)
    Anonym (kaffedraken2) skrev 2021-10-02 12:45:46 följande:
    Du har bara dig själv att skylla. 
  • Anonym (Spärr)
    Anonym (Gammal Demokrati) skrev 2021-10-02 18:11:39 följande:
    Du har bara dig själv att skylla. 
    Men alltså... vad är det han har gjort för att förtjäna allas förakt och hat? På vad sätt får han skylla sig själv? Ja, han är helt klart ganska enkelspårig, och ja, han lyckas vända de flesta inlägg han gör, oavsett vad tråden handlar om, till att handla om antingen åldersskillnad, eller hur jobbigt det är att inte hitta "den rätta", men innebär det för den skull att han ska bli hatad, hånad, anmäld, spärrad? Jag fattar faktiskt inte...
  • Anonym (Spärr)
    Anonym (Det här....) skrev 2021-10-02 15:07:45 följande:
    Vad är detta? (Blir nyfiken Flört)
  • Anonym (Hmm)
    Anonym (Spärr) skrev 2021-10-02 18:34:12 följande:
    Men alltså... vad är det han har gjort för att förtjäna allas förakt och hat? På vad sätt får han skylla sig själv? Ja, han är helt klart ganska enkelspårig, och ja, han lyckas vända de flesta inlägg han gör, oavsett vad tråden handlar om, till att handla om antingen åldersskillnad, eller hur jobbigt det är att inte hitta "den rätta", men innebär det för den skull att han ska bli hatad, hånad, anmäld, spärrad? Jag fattar faktiskt inte...
    Fast det är ju hur KD själv upplever det. Jag tycker faktiskt att många många har försökt hjälpa honom. Tillsist tröttnar ju folk såklart. Särskilt då han inte bara maler på i sina egna trådar, utan även förstör så många andras. Så jag är nog böjd att hålla med Gammal Demokrati. Vem annan kan man skylla på?
  • Anonym (Spärr)
    Anonym (Hmm) skrev 2021-10-02 19:12:55 följande:
    Fast det är ju hur KD själv upplever det. Jag tycker faktiskt att många många har försökt hjälpa honom. Tillsist tröttnar ju folk såklart. Särskilt då han inte bara maler på i sina egna trådar, utan även förstör så många andras. Så jag är nog böjd att hålla med Gammal Demokrati. Vem annan kan man skylla på?
    Jo, det är ju sant. Att många varit schyssta alltså. Fast om man till slut tröttnar och inte kan vara schysst längre (vilket är mänskligt) är det väl bättre att bara låta bli att kommentera? Han gör ju trots allt inte någon illa; jag har faktiskt aldrig sett honom vara otrevlig, hotfull, etc. Hade han varit det hade det ju varit en annan sak, men som det nu är hade det väl varit bättre att bara konstatera att ok, det jag säger för att försöka hjälpa går inte in i hans huvud, så då kan jag inte göra mer, och sen bara låta bli att kommentera?
  • Anonym (Aborter)

Att orsaken varför mäns kroppar inte begränsas av aborter på samma sätt som för kvinnors kroppar är för att biologiska män kan inte bli gravida och föda.

• Anonym (Det här....)
    Anonym (Spärr) skrev 2021-10-02 18:35:18 följande:

Vad är detta? (Blir nyfiken )

Det går inte att skriva. Det är den värsta sortens Häst Mot Soffgrupp.
Svar på tråden Era impopulära åsikter