• En manlig man

Kvinnor, känner ni skuld?

Det är ju vanligt i många förhållanden att kvinnan tappar sexlusten. Orsakerna till den tappade lusten kan vara många men det påverkar ju de flesta förhållanden negativt och i många fall går man skilda vägar efter några år. Ofta med barn i bilden och med splittrade familjer som följd.

När ni sen lever singelliv eller träffar en ny partner så finns det helt plötsligt massor med sexlust. Tänker ni någon gång då att om ni bara tillfredställt er man så kunde ni fortfarande varit en kärnfamilj och bott kvar i huset tillsammans. Borde ni känna skuld? Om ni inte känner skuld så undrar jag varför inte när det kanske var den bristande sexlusten som var orsaken till att ni gick skilda vägar.

• Svar på tråden Kvinnor, känner ni skuld?
  • Anonym (Jaget)
    En manlig man skrev 2021-10-19 16:41:13 följande:
    Skulle vara kul om någon av de "dåliga" kvinnorna och männen kunde skriva här.
    Jag är ju en av dom dåliga kvinnorna, jag lämnade min man.
  • Anonym (Dumpad)
    New Dawn skrev 2021-10-19 16:27:42 följande:
    Det var inte min fråga. Känner du skuld för att du lämnade?

I ditt eget resonemang skriver du om värdet att leva kvar som kärnfamilj, med barn och hus, varför har du inte tagit med dessa parametrar när du själv lämnar?

Har du inte haft barn?
    Precis! Varför värdesatte inte min man familjen, stor kåk och en stuga. Plats i jaktlaget...Lojal fru...
    Varför lämnade han mig, hus, barn och hundar från en dag till en annan och drog till en fin lght i en stad? Slapp visserligen pendla tre timmar och fick en väldig massa fritid men de lades inte på barnen. 
  • Anonym (Lotta)
    En manlig man skrev 2021-10-19 16:41:13 följande:
    Skulle vara kul om någon av de "dåliga" kvinnorna och männen kunde skriva här.
    Vill du komma i kontakt med de "dåliga" kvinnorna och de "goda" männen ändrar du förslagsvis din frågeställning i din nästa tråd till: "Män, känner ni skuld".

Inledningen i nya tråden ändras såklart till det omvända.  

Är övertygad om att kandidaterna existerar vilket du idag oxå medveten om innerst inne. Min bägare är just nu överfull av all desinformation som levererats av dig i tråden. Oavsett syfte, Lycka till!
  • En manlig man
    Anonym (Lotta) skrev 2021-10-19 16:40:16 följande:

När du fabulerar så mycket om dig själv i ditt manusförfattande är jag på vippen att lämna tråden. Lycka till! Alltid lurar du någon/några.

Det är ingen omöjlighet även för dem som är spinkiga, otränade med glasögon på näsan att hook up på nätet när ensamheten är väldigt utbredd i vårt land. Det är väldigt omdömeslöst av dig att påstå annat.

Självklart kan alla få napp och speciellt kvinnor. Men det finns män som kämpat i 10 år på nätet och inte fått något.

Det brukar ju skrivas att 20% av männen ligger med 80% av kvinnorna. Lite sanning finns nog i det.
  • Anonym (Jaget)
    En manlig man skrev 2021-10-19 17:02:27 följande:
    Självklart kan alla få napp och speciellt kvinnor. Men det finns män som kämpat i 10 år på nätet och inte fått något.

Det brukar ju skrivas att 20% av männen ligger med 80% av kvinnorna. Lite sanning finns nog i det.
    Det var det dummaste jag hört :D
  • En manlig man
    Anonym (Jaget) skrev 2021-10-19 16:51:31 följande:

Jag är ju en av dom dåliga kvinnorna, jag lämnade min man.

Är du lat, ohygienisk och medioker i sängen?
  • En manlig man
    Anonym (Jaget) skrev 2021-10-19 17:03:13 följande:

Det var det dummaste jag hört :D

Så du tror inte det finns ett uns av sanning i det påståendet?
  • Anonym (Jaget)
    En manlig man skrev 2021-10-19 17:04:17 följande:
    Är du lat, ohygienisk och medioker i sängen?
    Japp enligt mitt ex, plus att jag är vanställd i ansiktet tack vare han.
  • En manlig man
    Anonym (Jaget) skrev 2021-10-19 17:06:36 följande:

Japp enligt mitt ex, plus att jag är vanställd i ansiktet tack vare han.

Vad tycker du själv?
  • Anonym (Jaget)
    En manlig man skrev 2021-10-19 17:06:35 följande:
    Så du tror inte det finns ett uns av sanning i det påståendet?
    Nä gå ut på stan och titta på paren, finns alla typer, tror då att sitta bakom någon skärm funkar sämre än att träffa någon irl
Svar på tråden Kvinnor, känner ni skuld?