• En manlig man

Kvinnor, känner ni skuld?

Det är ju vanligt i många förhållanden att kvinnan tappar sexlusten. Orsakerna till den tappade lusten kan vara många men det påverkar ju de flesta förhållanden negativt och i många fall går man skilda vägar efter några år. Ofta med barn i bilden och med splittrade familjer som följd.

När ni sen lever singelliv eller träffar en ny partner så finns det helt plötsligt massor med sexlust. Tänker ni någon gång då att om ni bara tillfredställt er man så kunde ni fortfarande varit en kärnfamilj och bott kvar i huset tillsammans. Borde ni känna skuld? Om ni inte känner skuld så undrar jag varför inte när det kanske var den bristande sexlusten som var orsaken till att ni gick skilda vägar.

• Svar på tråden Kvinnor, känner ni skuld?
  • Anonym (Dåtid)

Anonym (Jaget) skrev 2021-10-19 17:55:22 följande:
    Då är vi två 
    Anonym (Dumpad) skrev 2021-10-19 17:58:39 följande:
    Tre....jag kräktes lite i min mun nu....
    Hellre "normalsnygg" och normalvettig i sängen än snygg, vältränad och asshole både i och utanför sängen. 

Ja, vi tråkiga och mediokra klarar oss bäst utan manliga mansgrisar med krav likt en porrfilm!
  • Anonym (Jaget)
    Anonym (Dåtid) skrev 2021-10-19 18:04:27 följande:
    Anonym (Dumpad) skrev 2021-10-19 17:58:39 följande:
    Tre....jag kräktes lite i min mun nu....
    Hellre "normalsnygg" och normalvettig i sängen än snygg, vältränad och asshole både i och utanför sängen. 

Ja, vi tråkiga och mediokra klarar oss bäst utan manliga mansgrisar med krav likt en porrfilm!
    Kanske har att göra med ålder och vad man upplevt :)
    Tänker att det finns yngre tjejer som inte vågar stå upp för sig själv och hamnar med en som bara tänker på sig själv :(
  • Anonym (Dumpad)
    Anonym (Jaget) skrev 2021-10-19 17:52:55 följande:
    Vad ger du kvinnan ?? att hon ska ställa upp som knulldocka har vi förstått, men vad är din förmåga.
    Har lätt för att komma? ,så du slipper engagera dig så mycket ? bara du får göra som du vill ? 
    Kanske lite orolig att det saknas nån centimeter....inte ovanligt isf. Lättare då om kvinna har lätt att komma. Det krävs inte så mycket gods eller skills kanske. Jag vet ju inte själv men tänker högt...
  • En manlig man
    Anonym (Dåtid) skrev 2021-10-19 17:52:24 följande:

Ok, tack. 

Det mediokra är väl minst sagt... mediokert förklarat. "Tråkig", vad är det?

Sen när jag läser det du gillar och vill ha, då tackar jag min skapare för att jag inte råkat ut för dig.

Många kvinnor som gillar det jag skrev och givetvis "vanlig" vaniljsex också. Men det har ju alla så det skrev jag inte ner.

Min kvinna kommer nästan alltid så ingen egoism här.
  • En manlig man
    Anonym (Jaget) skrev 2021-10-19 17:50:23 följande:

Du är ju en man som lätt får sex om man läser mellan raderna, och är det någon som inte ställer upp så är det en man haterska  :)

Jag har blivit nekad flera ggr. T.o.m en som jag träffade tre ggr.

Då gav jag upp. Men inget hat hos mig. Mer respekt för en kvinna som inte särar för lätt.
  • En manlig man
    Anonym (Dumpad) skrev 2021-10-19 17:53:51 följande:

Japp... där kom det ! Har lätt för att komma...

Vill du slippa anstränga dig eller är du en dålig älskare? 

Är det viktigare att du sprutar? 

Jag har aldrig kommit under sex. Älskar att knulla och är kuksugare av rang sedan 33 år. Men troligen medioker....

Men kan du komma under sex om du sköter det själv? T.ex om jag tar dig bakifrån så använder du fingrar eller vibrator själv.
  • Anonym (Dumpad)
    En manlig man skrev 2021-10-19 18:16:51 följande:

Men kan du komma under sex om du sköter det själv? T.ex om jag tar dig bakifrån så använder du fingrar eller vibrator själv.

Har du svårt att förstå skriven text?

Vad tror du "aldrig kommit under sex" betyder?
  • Anonym (Jaget)
    Anonym (Dumpad) skrev 2021-10-19 18:19:43 följande:
    Har du svårt att förstå skriven text?

Vad tror du "aldrig kommit under sex" betyder?
    Han vill ha ett svar som bostar hans ego :D 
  • Anonym (Dumpad)
    Anonym (Jaget) skrev 2021-10-19 18:23:29 följande:

Han vill ha ett svar som bostar hans ego :D 

Ja...om kvinnan tillfredsställer sig själv under tiden...som hon gör vid onani.

Smidigt...hur mycket har mannens prestation med hennes orgasm att göra?
  • Anonym (Dumpad)
    Anonym (Dumpad) skrev 2021-10-19 18:26:50 följande:

Ja...om kvinnan tillfredsställer sig själv under tiden...som hon gör vid onani.

Smidigt...hur mycket har mannens prestation med hennes orgasm att göra?

Han skrev ju faktiskt " om du sköter det själv"....
Svar på tråden Kvinnor, känner ni skuld?