• En manlig man

Kvinnor, känner ni skuld?

Det är ju vanligt i många förhållanden att kvinnan tappar sexlusten. Orsakerna till den tappade lusten kan vara många men det påverkar ju de flesta förhållanden negativt och i många fall går man skilda vägar efter några år. Ofta med barn i bilden och med splittrade familjer som följd.

När ni sen lever singelliv eller träffar en ny partner så finns det helt plötsligt massor med sexlust. Tänker ni någon gång då att om ni bara tillfredställt er man så kunde ni fortfarande varit en kärnfamilj och bott kvar i huset tillsammans. Borde ni känna skuld? Om ni inte känner skuld så undrar jag varför inte när det kanske var den bristande sexlusten som var orsaken till att ni gick skilda vägar.

• Svar på tråden Kvinnor, känner ni skuld?
  • Anonym (Jaget)
    Anonym (Dumpad) skrev 2021-10-19 18:26:50 följande:
    Ja...om kvinnan tillfredsställer sig själv under tiden...som hon gör vid onani.

Smidigt...hur mycket har mannens prestation med hennes orgasm att göra?
    Bara hur vad det nu han skrev "får använda alla hålen" så spelar hennes orgasm ingen roll ,tror han ser det som bonus ,om det händer så är det bra ,annars så gör det inget.

Magic wand finns inget som slår det ;D
  • En manlig man
    Anonym (Jaget) skrev 2021-10-19 17:52:55 följande:

Vad ger du kvinnan ?? att hon ska ställa upp som knulldocka har vi förstått, men vad är din förmåga.

Har lätt för att komma? ,så du slipper engagera dig så mycket ? bara du får göra som du vill ? 

Jag uppskattar när en kvinna får orgasm på samma sätt som de flesta kvinnor uppskattar att mannen kommer. Om din man aldrig kom av dig är jag säker på att det hade påverkat dig massor.
  • En manlig man
    Anonym (Dumpad) skrev 2021-10-19 17:53:51 följande:

Japp... där kom det ! Har lätt för att komma...

Vill du slippa anstränga dig eller är du en dålig älskare? 

Är det viktigare att du sprutar? 

Jag har aldrig kommit under sex. Älskar att knulla och är kuksugare av rang sedan 33 år. Men troligen medioker....

Gillar du att din man kommer när ni ligger med varandra?
  • En manlig man
    Anonym (min tanke) skrev 2021-10-19 18:03:43 följande:

Du har ju själv skrivit att mannen kan tappa intresset för att tillfredsställa kvinnan för att han tröttnat på henne, så det finns uppenbarligen män som dras till dåliga kvinnor också.

Självklar finns det det.
  • En manlig man
    Anonym (Jaget) skrev 2021-10-19 18:06:53 följande:

Kanske har att göra med ålder och vad man upplevt :)

Tänker att det finns yngre tjejer som inte vågar stå upp för sig själv och hamnar med en som bara tänker på sig själv :(

Finns inga som är snuskigare än lite äldre kvinnor.
  • En manlig man
    Anonym (Dumpad) skrev 2021-10-19 18:07:54 följande:

Kanske lite orolig att det saknas nån centimeter....inte ovanligt isf. Lättare då om kvinna har lätt att komma. Det krävs inte så mycket gods eller skills kanske. Jag vet ju inte själv men tänker högt...

19x15 här. Lite större än medel.
  • En manlig man
    Anonym (Dumpad) skrev 2021-10-19 18:19:43 följande:

Har du svårt att förstå skriven text?

Vad tror du "aldrig kommit under sex" betyder?

Kan ju betyda aldrig kommit av penetration...

Har du aldrig fått orgasm?
  • Anonym (Jaget)
    En manlig man skrev 2021-10-19 18:30:39 följande:
    Jag uppskattar när en kvinna får orgasm på samma sätt som de flesta kvinnor uppskattar att mannen kommer. Om din man aldrig kom av dig är jag säker på att det hade påverkat dig massor.
    Är inte så säker på det, det var väl bättre för han att ha ett hål o runka i ,än i sin hand. Han känns lite som du , bara han fick sitt så var han nöjd. Och när jag krävde saker så fick jag höra att jag var värdelös och inte skulle tjafsa.
    Kan du bara inte hålla dig på mattan, har hör det tusen gånger.
  • En manlig man
    Anonym (Jaget) skrev 2021-10-19 18:37:40 följande:

Är inte så säker på det, det var väl bättre för han att ha ett hål o runka i ,än i sin hand. Han känns lite som du , bara han fick sitt så var han nöjd. Och när jag krävde saker så fick jag höra att jag var värdelös och inte skulle tjafsa.

Kan du bara inte hålla dig på mattan, har hör det tusen gånger.

Har du bara knullat med honom?
  • Anonym (Dåtid)
    Anonym (Jaget) skrev 2021-10-19 18:06:53 följande:
    Kanske har att göra med ålder och vad man upplevt :)
    Tänker att det finns yngre tjejer som inte vågar stå upp för sig själv och hamnar med en som bara tänker på sig själv :(
    Kan mycket väl vara så. Glad
Svar på tråden Kvinnor, känner ni skuld?