• En manlig man

Kvinnor, känner ni skuld?

Det är ju vanligt i många förhållanden att kvinnan tappar sexlusten. Orsakerna till den tappade lusten kan vara många men det påverkar ju de flesta förhållanden negativt och i många fall går man skilda vägar efter några år. Ofta med barn i bilden och med splittrade familjer som följd.

När ni sen lever singelliv eller träffar en ny partner så finns det helt plötsligt massor med sexlust. Tänker ni någon gång då att om ni bara tillfredställt er man så kunde ni fortfarande varit en kärnfamilj och bott kvar i huset tillsammans. Borde ni känna skuld? Om ni inte känner skuld så undrar jag varför inte när det kanske var den bristande sexlusten som var orsaken till att ni gick skilda vägar.

• Svar på tråden Kvinnor, känner ni skuld?
  • Anonym (Jaget)
    En manlig man skrev 2021-10-19 17:45:19 följande:
    Tillfällig sex är lätt för vissa män och de flesta kvinnor.

Förhållande är lika svårt för både män och kvinnor såklart.
    Du är ju en man som lätt får sex om man läser mellan raderna, och är det någon som inte ställer upp så är det en man haterska  :)
  • En manlig man
    Anonym (Dumpad) skrev 2021-10-19 17:46:23 följande:

Jo men det är tydligt vad du menar. De är inte bara "mest frågor" Du är ganska genomskinlig enligt mig. 

Nja, skriver lite provocerande ibland för att hålla igång diskussionen;) Men jag är absolut ingen feminist. Men det är väl inget fel med det eller? Finns ju många män och kvinnor som inte är det.
  • Anonym (Dåtid)
    En manlig man skrev 2021-10-19 17:48:55 följande:
    Tråkig och begränsad är medioker t.ex.

Bra är öppen, kåt och varierande. För mig personligen är det viktigt att man gillar kuk i alla hål, är undergiven och gillar smisk mm och har lätt för att komma.
    Ok, tack. 

Det mediokra är väl minst sagt... mediokert förklarat. "Tråkig", vad är det?
    Sen när jag läser det du gillar och vill ha, då tackar jag min skapare för att jag inte råkat ut för dig.
  • Anonym (Jaget)

Bra är öppen, kåt och varierande. För mig personligen är det viktigt att man gillar kuk i alla hål, är undergiven och gillar smisk mm och har lätt för att komma.
    Vad ger du kvinnan ?? att hon ska ställa upp som knulldocka har vi förstått, men vad är din förmåga.
    Har lätt för att komma? ,så du slipper engagera dig så mycket ? bara du får göra som du vill ? 
  • Anonym (Dumpad)

Japp... där kom det ! Har lätt för att komma...
    Vill du slippa anstränga dig eller är du en dålig älskare? 
    Är det viktigare att du sprutar? 
    Jag har aldrig kommit under sex. Älskar att knulla och är kuksugare av rang sedan 33 år. Men troligen medioker....Gråter
  • Anonym (Dåtid)
    Anonym (Jaget) skrev 2021-10-19 17:52:55 följande:
    Vad ger du kvinnan ?? att hon ska ställa upp som knulldocka har vi förstått, men vad är din förmåga.
    Har lätt för att komma? ,så du slipper engagera dig så mycket ? bara du får göra som du vill ? 
    Bra reflekterat.
    Undrar om den manliga mannen vill svara på det.

Han känns mer som en brutal och egoistisk mansgris tycker jag. Lite "jag, jag och jag".
  • Anonym (Jaget)
    Anonym (Dåtid) skrev 2021-10-19 17:52:24 följande:
    Sen när jag läser det du gillar och vill ha, då tackar jag min skapare för att jag inte råkat ut för dig.
    Då är vi två 
  • Anonym (Dumpad)
    Anonym (Jaget) skrev 2021-10-19 17:55:22 följande:
    Då är vi två 
    Tre....jag kräktes lite i min mun nu....
    Hellre "normalsnygg" och normalvettig i sängen än snygg, vältränad och asshole både i och utanför sängen. 
  • New  Dawn
    En manlig man skrev 2021-10-19 17:43:27 följande:

Som sagt tidigare citerade jag bara vad andra kvinnor skrivit om sina ex. I övrigt håller jag med om din text.

Ja, fast du måste ju kunna stå för vad du skriver. Varför citerade du just det? Du måste väl haft någon tanke bakom.
    Jag ensam har ansvar för hur jag väljer att tolka det jag ser
  • Anonym (min tanke)
    En manlig man skrev 2021-10-19 16:24:57 följande:
    Kvinnor dras till dåliga män, det finns det mycket bevis för i den här tråden.
    Du har ju själv skrivit att mannen kan tappa intresset för att tillfredsställa kvinnan för att han tröttnat på henne, så det finns uppenbarligen män som dras till dåliga kvinnor också.
Svar på tråden Kvinnor, känner ni skuld?