• En manlig man

Kvinnor, känner ni skuld?

Det är ju vanligt i många förhållanden att kvinnan tappar sexlusten. Orsakerna till den tappade lusten kan vara många men det påverkar ju de flesta förhållanden negativt och i många fall går man skilda vägar efter några år. Ofta med barn i bilden och med splittrade familjer som följd.

När ni sen lever singelliv eller träffar en ny partner så finns det helt plötsligt massor med sexlust. Tänker ni någon gång då att om ni bara tillfredställt er man så kunde ni fortfarande varit en kärnfamilj och bott kvar i huset tillsammans. Borde ni känna skuld? Om ni inte känner skuld så undrar jag varför inte när det kanske var den bristande sexlusten som var orsaken till att ni gick skilda vägar.

• Svar på tråden Kvinnor, känner ni skuld?
  • Anonym (Dåtid)
    En manlig man skrev 2021-10-19 18:09:54 följande:
    Många kvinnor som gillar det jag skrev och givetvis "vanlig" vaniljsex också. Men det har ju alla så det skrev jag inte ner.

Min kvinna kommer nästan alltid så ingen egoism här.
    Ja, säkert. Eller så spelar hon bra teater.
  • Anonym (Dåtid)
    En manlig man skrev 2021-10-19 18:12:38 följande:
    Jag har blivit nekad flera ggr. T.o.m en som jag träffade tre ggr.

Då gav jag upp. Men inget hat hos mig. Mer respekt för en kvinna som inte särar för lätt.
    Men snälla, du skojar nu va?

Till och med efter TRE träffar nekade hon dig? Nääähäää?
    Sen säger du att du har respekt för en kvinna som inte särar, samtidigt som du "ger upp" när du inte får knulla på TREJDE dejten?

Mannen jag levde med i +10 år fick inte sex förrän efter betydligt fler dejter. Vi träffades i två månader innan, och enligt honom var det värt att vänta på.

Jag vill inte ha en man som absolut ska knulla redan från start.

Du är en mansgris, du mår vara snygg och vältränad (enligt dig själv) men ditt inre talar då mot raka motsatsen.
  • Anonym (Dumpad)
    En manlig man skrev 2021-10-19 18:32:31 följande:
    Gillar du att din man kommer när ni ligger med varandra?
    Det handlade inte om att man gillar  om partnern  kommer utan att partnern  kommer.
    Byt inte riktning nu. 
    Det går ju inte ens att jämföra.  Ser du kvinnans orgasm antingen som kvitto på att du är bra eller kvitto på att hon har det skönt eller båda?  Man kan ha skönt utan orgasm eller hur? (Män brukar säga det ibland, nä jag behöver inte komma varje gång..Deet behövs inte. . Speciellt de som kallar sig "givare") 

Om kvinnan smeker sig själv eller använder vibrator (som vid onani) samtidigt som hon har kuk i sig, hur stor betydelse har mannen? 

Om kvinnan inte smeker sig själv  utan har enbart kuk i sig och inte får orgasm, vad betyder det? 

Ni kommer av att antingen onanera, knulla, bli runkade eller avsugna. 

Inte av att onanera och knulla samtidigt. Som det faktiskt är om jag använder vibrator/fingrar på klitoris när du knullar mig. 

Undantag är givetvis de som får vaginala orgasmer när de knullar.  
  • Anonym (Jaget)
    En manlig man skrev 2021-10-19 18:39:57 följande:
    Har du bara knullat med honom?
    Nej blev övertalad till en trekant engång, så jag har haft två kukar i hela mitt liv.
    Och kommer nog inte ha en tredje.

Du kanske ställer upp men jag är nog för gammal för dig och är inte riktigt bildskön längre, samt ställer inte upp på alla hål och gillar inte smisk, men har provat det, inte frivilligt dock "ett bälte med spännet som ände"

Så tyvärr är bilden av män lite stukad hos mig, och din attityd får inte bilden av män bättre.
  • Anonym (Dumpad)
    En manlig man skrev 2021-10-19 18:30:39 följande:
    Jag uppskattar när en kvinna får orgasm på samma sätt som de flesta kvinnor uppskattar att mannen kommer. Om din man aldrig kom av dig är jag säker på att det hade påverkat dig massor.
    Kommer kvinnan "av dig" om du kör doggy och hon har vibrator på klitoris? 
  • Anonym (Jaget)
    Anonym (Dumpad) skrev 2021-10-19 19:00:34 följande:
    Kommer kvinnan "av dig" om du kör doggy och hon har vibrator på klitoris? 
    Nope hon fixar det själv , förklarar bara för en manlig man ;)
  • Anonym (Dumpad)
    En manlig man skrev 2021-10-19 18:37:35 följande:
    Kan ju betyda aldrig kommit av penetration...

Har du aldrig fått orgasm?
    Skulle tro att penetration faller under sex eller vad tror du? 

Jag tror du  tramsar pga att du börjar  tappa argumenten. 

"Aldrig fått orgasm under sex" är tämligen kristallklart. 

Ingen man (i mitt fall) har varit närvarande under orgasm. Alltså, aldrig fått orgasm under sex. 

Jag kommer av onani men det är bara 7 år sedan det hände första ggn. Jag skriver ofta om det på FL. 
  • Anonym (Lotta)
    En manlig man skrev 2021-10-19 17:25:36 följande:
    Jag passar inte alla men är omtyckt av kvinnor. Dominant och bestämd och ingen mes. Ordning och reda och tar hand om min kvinna. Bra pappa. Det är egenskaper som tilltalar många kvinnor.
    Nu kan jag inte låta bli att titta in och lägga näsan i blöt. Om du vore en dominant och bestämd man skulle du aldrig hänga på FL i den omfattning du gör. De männen har helt andra aktiviteter för sig. Jag vet nämligen. Om du är en bra pappa eller inte är upp till dina barn att avgöra. Är kontakten med dem så god att du vänder dig till nätet för uppmärksamhet? Eller har de fullt upp med sitt, och om vuxna barnen på besök klarar du stänga av din dator ett tag för umgänge?
  • Anonym (Nej)
    En manlig man skrev 2021-10-16 21:00:17 följande:
    Men hade du dålig sexlust så drev du honom kanske till otrohet?
    Man har alltid ett val. Om sexet är dåligt och det inte görs något åt det, oavsett orsak, då gör man slut och sen letar man ny. 
  • Anonym (Lotta)
    Anonym (Dumpad) skrev 2021-10-19 19:09:11 följande:
    Skulle tro att penetration faller under sex eller vad tror du? 

Jag tror du  tramsar pga att du börjar  tappa argumenten. 

"Aldrig fått orgasm under sex" är tämligen kristallklart. 

Ingen man (i mitt fall) har varit närvarande under orgasm. Alltså, aldrig fått orgasm under sex. 

Jag kommer av onani men det är bara 7 år sedan det hände första ggn. Jag skriver ofta om det på FL. 
    Åh, nej............ Nu har du oxå "gjort om" "Kvinnor-känner-ni-skuld"- tråden till en renodlad sextråd. Är du TS sexmissbrukare??? Stackars dig för det kan inte vara lätt för dig. 
Svar på tråden Kvinnor, känner ni skuld?