• En manlig man

Kvinnor, känner ni skuld?

Det är ju vanligt i många förhållanden att kvinnan tappar sexlusten. Orsakerna till den tappade lusten kan vara många men det påverkar ju de flesta förhållanden negativt och i många fall går man skilda vägar efter några år. Ofta med barn i bilden och med splittrade familjer som följd.

När ni sen lever singelliv eller träffar en ny partner så finns det helt plötsligt massor med sexlust. Tänker ni någon gång då att om ni bara tillfredställt er man så kunde ni fortfarande varit en kärnfamilj och bott kvar i huset tillsammans. Borde ni känna skuld? Om ni inte känner skuld så undrar jag varför inte när det kanske var den bristande sexlusten som var orsaken till att ni gick skilda vägar.

• Svar på tråden Kvinnor, känner ni skuld?
  • En manlig man
    Anonym (Dumpad) skrev 2021-10-19 19:00:34 följande:

Kommer kvinnan "av dig" om du kör doggy och hon har vibrator på klitoris? 

Kanske delvis men för mig spelar det mindre roll. Jag är säker på att kvinnor hellre kommer under sexakten med eller utan hjälpmedel jmf med att ligga själva och fixa orgasmen med en vibrator när mannen är klar.
  • En manlig man
    Anonym (Dumpad) skrev 2021-10-19 19:09:11 följande:

Skulle tro att penetration faller under sex eller vad tror du? 

Jag tror du  tramsar pga att du börjar  tappa argumenten. 

"Aldrig fått orgasm under sex" är tämligen kristallklart. 

Ingen man (i mitt fall) har varit närvarande under orgasm. Alltså, aldrig fått orgasm under sex. 

Jag kommer av onani men det är bara 7 år sedan det hände första ggn. Jag skriver ofta om det på FL. 

Då förstår jag att vissa män skulle tycka det var tråkigt att ligga med dig och få det avklarat snabbt. Men fortsätt öva så släpper kanske blockeringarna du har.

Skulle du vilja ha sex med en man i ett långt förhållande utsn att han kom? Han kunde bara komma själv instängd i ett rum.
  • molly50
    Anonym (Dumpad) skrev 2021-10-19 17:58:39 följande:
    Tre....jag kräktes lite i min mun nu....
    Hellre "normalsnygg" och normalvettig i sängen än snygg, vältränad och asshole både i och utanför sängen. 
    Fyra. Jag känner direkt avsmak.
  • En manlig man
    Anonym (Lotta) skrev 2021-10-19 19:21:14 följande:

Oops det var det här inlägget jag menade! Sorry Dumpad!

Åh nej, manlig man, har du åter konverterat en av dina trådar här "Kvinnor-känner-ni-skuld" till en sextråd!!! Stackar dig, för nu börjar jag misstänka ett beroende, och du har det inte lätt. Det blir närmast ett tvång att vara här och skriva om sex år ut och år in. Ja, jag vet något om vad en tuff uppväxt ställer till med. Sorry för dig. Verkligen.

Tack, då vet jag.
  • En manlig man
    Anonym (Lotta) skrev 2021-10-19 19:49:06 följande:

Bäste trådskapare "manlig man",

Hur kommer det sig att du gjort om din tråd "Kvinnor-känner-ni-skuld?" till en ren och skär sextråd??? Borde i så fall inte rubriken varit annorlunda (sex och kukstorlek tråd ex vis) så att vi alla vet vad som väntas?? Idag diskuterar du om kvinnor gillar om mannen kommer (närmast en självklarhet!), refererar till äldre kvinnor som snuskiga (är din ex fru det?), nämner din kukstorlek 19x15 (normal) och samtalar om penetration... Ges intryck av att du går igång av dig själv till satisfaction uppstår, när du inte sexchattar, kopplar upp dig mot webcam kamera eller porrsurfar såklart.

Det är viktigt för mig att tala om för dig att jag inte fördömer dig, mer att jag lider med dig. Vad jag förstår är du inne i ett närmast tvångsmässigt beroende av sex i alla dess former.  

Vill inte vara ojuste mot dig och din yrkesbakgrund eller provocera moderator men i ärlighetens namn borde jag komma ut med sanningen. Det du gör är nämligen inte alltför långt ifrån metoo rörelsens kärna. Snälla sök för min skull samtalshjälp och support, där du lyckas vara ärlig med fenomenet. 

/Lider med dig  

Jag besvarade bara allmänna påhopp.

Jag kollar i princip aldrig på porr. Sjukt tråkigt.

Inte heller sexmissbrukare på något sätt. Runkar numera aldrig men har gärna sex varje dag i någon form. Inte alltid jag kommer heller utan ger min kvinna orgasm. Bra att spara sig ibland nu när man passerat 50;)
  • En manlig man
    New Dawn skrev 2021-10-19 20:39:13 följande:

Då är jag definitivt en dålig kvinna.

Är du även lat och ohygienisk förutom medioker i sängen?
  • Anonym (Lotta)
    En manlig man skrev 2021-10-19 20:49:12 följande:
    Man märker när en kvinnas vagina krampar ihop av en kraftig orgasm. T.o.m så starkt att kuken ibland trycks ut ur fittan. Ibland kommer även lite extra vätska och det blir plaskblött.

Svårt att fejka....
    Fattar inte att du inte lyssnar till mig L, du verkar inte vilja ta in ditt sexberoende. Verkligen sorgligt att du inte lägger av och samtalar med någon som vägleder dig upp på banan. Allt i livet handlar inte om fittor, kukar, orgasmer, slidvätskor eller sperma vet du. Tror du så på allvar? Vad har hänt med dig sen sist? På allvar? Visste inte om att du var sån... Stackars dig så mkt svärta du har att förtränga.
  • Anonym (Dåtid)
    En manlig man skrev 2021-10-19 21:00:22 följande:
    Kanske delvis men för mig spelar det mindre roll. Jag är säker på att kvinnor hellre kommer under sexakten med eller utan hjälpmedel jmf med att ligga själva och fixa orgasmen med en vibrator när mannen är klar.
    Haha, ok.
    Intresseklubben antecknar att "en manlig man" tror det.
  • Anonym (Dåtid)
    Anonym (Lotta) skrev 2021-10-19 21:20:07 följande:
    Fattar inte att du inte lyssnar till mig L, du verkar inte vilja ta in ditt sexberoende. Verkligen sorgligt att du inte lägger av och samtalar med någon som vägleder dig upp på banan. Allt i livet handlar inte om fittor, kukar, orgasmer, slidvätskor eller sperma vet du. Tror du så på allvar? Vad har hänt med dig sen sist? På allvar? Visste inte om att du var sån... Stackars dig så mkt svärta du har att förtränga.
    Jag tror att han sitter och runkar till sina fantasier i sin ensamhet.
  • Anonym (En man)
    Anonym (Lotta) skrev 2021-10-19 21:20:07 följande:

Jag tycker vissa saker han skriver är vettiga och det är mycket onödiga påhopp från några kvinnor. Jag tycker t.ex själv om kvinnor som kan få orgasm under sex och de flesta jag har legat med har fått det. Ska vi män be om ursäkt för att vi gillar det eller?
Svar på tråden Kvinnor, känner ni skuld?