Anonym (Lotta) skrev 2021-10-19 19:49:06 följande:
Bäste trådskapare "manlig man",
Hur kommer det sig att du gjort om din tråd "Kvinnor-känner-ni-skuld?" till en ren och skär sextråd??? Borde i så fall inte rubriken varit annorlunda (sex och kukstorlek tråd ex vis) så att vi alla vet vad som väntas?? Idag diskuterar du om kvinnor gillar om mannen kommer (närmast en självklarhet!), refererar till äldre kvinnor som snuskiga (är din ex fru det?), nämner din kukstorlek 19x15 (normal) och samtalar om penetration... Ges intryck av att du går igång av dig själv till satisfaction uppstår, när du inte sexchattar, kopplar upp dig mot webcam kamera eller porrsurfar såklart.
Det är viktigt för mig att tala om för dig att jag inte fördömer dig, mer att jag lider med dig. Vad jag förstår är du inne i ett närmast tvångsmässigt beroende av sex i alla dess former.
Vill inte vara ojuste mot dig och din yrkesbakgrund eller provocera moderator men i ärlighetens namn borde jag komma ut med sanningen. Det du gör är nämligen inte alltför långt ifrån metoo rörelsens kärna. Snälla sök för min skull samtalshjälp och support, där du lyckas vara ärlig med fenomenet.
/Lider med dig
Jag besvarade bara allmänna påhopp.
Jag kollar i princip aldrig på porr. Sjukt tråkigt.
Inte heller sexmissbrukare på något sätt. Runkar numera aldrig men har gärna sex varje dag i någon form. Inte alltid jag kommer heller utan ger min kvinna orgasm. Bra att spara sig ibland nu när man passerat 50;)