• En manlig man

Kvinnor, känner ni skuld?

Det är ju vanligt i många förhållanden att kvinnan tappar sexlusten. Orsakerna till den tappade lusten kan vara många men det påverkar ju de flesta förhållanden negativt och i många fall går man skilda vägar efter några år. Ofta med barn i bilden och med splittrade familjer som följd.

När ni sen lever singelliv eller träffar en ny partner så finns det helt plötsligt massor med sexlust. Tänker ni någon gång då att om ni bara tillfredställt er man så kunde ni fortfarande varit en kärnfamilj och bott kvar i huset tillsammans. Borde ni känna skuld? Om ni inte känner skuld så undrar jag varför inte när det kanske var den bristande sexlusten som var orsaken till att ni gick skilda vägar.

• Svar på tråden Kvinnor, känner ni skuld?
  • Anonym (Lotta)
    En manlig man skrev 2021-10-19 18:37:35 följande:
    Kan ju betyda aldrig kommit av penetration...

Har du aldrig fått orgasm?
    Oops det var det här inlägget jag menade! Sorry Dumpad!

Åh nej, manlig man, har du åter konverterat en av dina trådar här "Kvinnor-känner-ni-skuld" till en sextråd!!! Stackar dig, för nu börjar jag misstänka ett beroende, och du har det inte lätt. Det blir närmast ett tvång att vara här och skriva om sex år ut och år in. Ja, jag vet något om vad en tuff uppväxt ställer till med. Sorry för dig. Verkligen.
  • Anonym (Lotta)
    Anonym (Dumpad) skrev 2021-10-19 19:09:11 följande:
    Skulle tro att penetration faller under sex eller vad tror du? 

Jag tror du  tramsar pga att du börjar  tappa argumenten. 

"Aldrig fått orgasm under sex" är tämligen kristallklart. 

Ingen man (i mitt fall) har varit närvarande under orgasm. Alltså, aldrig fått orgasm under sex. 

Jag kommer av onani men det är bara 7 år sedan det hände första ggn. Jag skriver ofta om det på FL. 
    Sorry Dumpad! Klickade på fel citat sist när jag tittade in.... När jag ändå är här vill jag säga att ditt intryck helt rätt. TS börjar alltid tramsa när han tappar argumenten. Men han gör också så för att få oss tjejer att berätta mer detaljerat om oss själva och om vårt sexliv.... Vet inte om mannen går igång på vad som skrivs men det känns så..... därav sex frågor.
  • Anonym (Dumpad)
    Anonym (Lotta) skrev 2021-10-19 19:26:41 följande:
    Sorry Dumpad! Klickade på fel citat sist när jag tittade in.... När jag ändå är här vill jag säga att ditt intryck helt rätt. TS börjar alltid tramsa när han tappar argumenten. Men han gör också så för att få oss tjejer att berätta mer detaljerat om oss själva och om vårt sexliv.... Vet inte om mannen går igång på vad som skrivs men det känns så..... därav sex frågor.
    Jag förstod att det inte var mig du avsåg att citera. 
  • Anonym (Lotta)
    En manlig man skrev 2021-10-19 18:32:31 följande:
    Gillar du att din man kommer när ni ligger med varandra?
    En manlig man skrev 2021-10-19 18:35:12 följande:
    Finns inga som är snuskigare än lite äldre kvinnor.
    En manlig man skrev 2021-10-19 18:35:59 följande:
    19x15 här. Lite större än medel.
    En manlig man skrev 2021-10-19 18:37:35 följande:
    Kan ju betyda aldrig kommit av penetration...

Har du aldrig fått orgasm?
    Bäste trådskapare "manlig man",

Hur kommer det sig att du gjort om din tråd "Kvinnor-känner-ni-skuld?" till en ren och skär sextråd??? Borde i så fall inte rubriken varit annorlunda (sex och kukstorlek tråd ex vis) så att vi alla vet vad som väntas?? Idag diskuterar du om kvinnor gillar om mannen kommer (närmast en självklarhet!), refererar till äldre kvinnor som snuskiga (är din ex fru det?), nämner din kukstorlek 19x15 (normal) och samtalar om penetration... Ges intryck av att du går igång av dig själv till satisfaction uppstår, när du inte sexchattar, kopplar upp dig mot webcam kamera eller porrsurfar såklart.

Det är viktigt för mig att tala om för dig att jag inte fördömer dig, mer att jag lider med dig. Vad jag förstår är du inne i ett närmast tvångsmässigt beroende av sex i alla dess former.  

Vill inte vara ojuste mot dig och din yrkesbakgrund eller provocera moderator men i ärlighetens namn borde jag komma ut med sanningen. Det du gör är nämligen inte alltför långt ifrån metoo rörelsens kärna. Snälla sök för min skull samtalshjälp och support, där du lyckas vara ärlig med fenomenet. 

/Lider med dig  

• New  Dawn
    En manlig man skrev 2021-10-19 17:48:55 följande:

Tråkig och begränsad är medioker t.ex.

Bra är öppen, kåt och varierande. För mig personligen är det viktigt att man gillar kuk i alla hål, är undergiven och gillar smisk mm och har lätt för att komma.

Då är jag definitivt en dålig kvinna.
    Jag ensam har ansvar för hur jag väljer att tolka det jag ser
  • New  Dawn
    En manlig man skrev 2021-10-19 18:12:38 följande:

Jag har blivit nekad flera ggr. T.o.m en som jag träffade tre ggr.

Då gav jag upp. Men inget hat hos mig. Mer respekt för en kvinna som inte särar för lätt.

Så du känner alltså mer respekt för en kvinna som inte särar så lätt!

Om man favoriserar detta kanske det blir svårt att förvänta sig att hon "särar" och ställer upp med sex i tid och otid när vardagen blir krävande. Jag tror att en annan kvinnosyn ibland skulle hjälpa.
    Jag ensam har ansvar för hur jag väljer att tolka det jag ser
  • En manlig man
    Anonym (Dåtid) skrev 2021-10-19 18:56:51 följande:

Men snälla, du skojar nu va?

Till och med efter TRE träffar nekade hon dig? Nääähäää?

Sen säger du att du har respekt för en kvinna som inte särar, samtidigt som du "ger upp" när du inte får knulla på TREJDE dejten?

Mannen jag levde med i +10 år fick inte sex förrän efter betydligt fler dejter. Vi träffades i två månader innan, och enligt honom var det värt att vänta på.

Jag vill inte ha en man som absolut ska knulla redan från start.

Du är en mansgris, du mår vara snygg och vältränad (enligt dig själv) men ditt inre talar då mot raka motsatsen.

Jag vsr inte intresserad av henne på annat sätt än att ligga och det förstod hon nog. Jag gick vidare till mer lättfångade fiskar som var lika oseriösa som jag var just då.
  • En manlig man
    Anonym (Dåtid) skrev 2021-10-19 18:50:26 följande:

Ja, säkert. Eller så spelar hon bra teater.

Man märker när en kvinnas vagina krampar ihop av en kraftig orgasm. T.o.m så starkt att kuken ibland trycks ut ur fittan. Ibland kommer även lite extra vätska och det blir plaskblött.

Svårt att fejka....
  • En manlig man
    Anonym (Dumpad) skrev 2021-10-19 18:59:27 följande:

Det handlade inte om att man gillar  om partnern  kommer utan att partnern  kommer.

Byt inte riktning nu. 

Det går ju inte ens att jämföra.  Ser du kvinnans orgasm antingen som kvitto på att du är bra eller kvitto på att hon har det skönt eller båda?  Man kan ha skönt utan orgasm eller hur? (Män brukar säga det ibland, nä jag behöver inte komma varje gång..Deet behövs inte. . Speciellt de som kallar sig "givare") 

Om kvinnan smeker sig själv eller använder vibrator (som vid onani) samtidigt som hon har kuk i sig, hur stor betydelse har mannen? 

Om kvinnan inte smeker sig själv  utan har enbart kuk i sig och inte får orgasm, vad betyder det? 

Ni kommer av att antingen onanera, knulla, bli runkade eller avsugna. 

Inte av att onanera och knulla samtidigt. Som det faktiskt är om jag använder vibrator/fingrar på klitoris när du knullar mig. 

Undantag är givetvis de som får vaginala orgasmer när de knullar.  

Jag är 100% säker på att alla kvinnor skulle ta illa upp och tro att det var fel på dem om mannen ALDRIG kom vid sex utan var tvungen att runka själv varje gång eller inte ens kom.

Kvinnor som inte kommer påverkar mig och troligen många män med mig. Det är helt enkelt så mycket tråkigare sex.
  • En manlig man
    Anonym (Jaget) skrev 2021-10-19 18:59:51 följande:

Nej blev övertalad till en trekant engång, så jag har haft två kukar i hela mitt liv.

Och kommer nog inte ha en tredje.

Du kanske ställer upp men jag är nog för gammal för dig och är inte riktigt bildskön längre, samt ställer inte upp på alla hål och gillar inte smisk, men har provat det, inte frivilligt dock "ett bälte med spännet som ände"

Så tyvärr är bilden av män lite stukad hos mig, och din attityd får inte bilden av män bättre.

Tragiskt för dig. Helt ärligt så tror jag du skulle må bättre om du hittar någon att ha trevligt. Alla är inte som ditt ex och jämför inte mig med honom. Mitt ex älskade analsex och ville ha det jämnt. Min nuvarande älskar att suga kuk och hårda tag. Vad är felet med det?
Svar på tråden Kvinnor, känner ni skuld?