• En manlig man

Kvinnor, känner ni skuld?

Det är ju vanligt i många förhållanden att kvinnan tappar sexlusten. Orsakerna till den tappade lusten kan vara många men det påverkar ju de flesta förhållanden negativt och i många fall går man skilda vägar efter några år. Ofta med barn i bilden och med splittrade familjer som följd.

När ni sen lever singelliv eller träffar en ny partner så finns det helt plötsligt massor med sexlust. Tänker ni någon gång då att om ni bara tillfredställt er man så kunde ni fortfarande varit en kärnfamilj och bott kvar i huset tillsammans. Borde ni känna skuld? Om ni inte känner skuld så undrar jag varför inte när det kanske var den bristande sexlusten som var orsaken till att ni gick skilda vägar.

• Svar på tråden Kvinnor, känner ni skuld?
  • En manlig man
    Anonym (Lotta) skrev 2021-10-19 21:47:54 följande:

Exakt vad jag tror och föreställer mig.

En del av mig synd om honom pga ensamheten. min upprördhet kommer sig av att jag tycker mannen använder härskartekniker mot kvinnor. Sen vet jag inte om tjejer blir använda om de besvarar mannens ingående sexfrågor - som används i runkning syfte. Hoppas alla vet vad de gör bara. 

Så, det blev extra bra idag och bara för att reta dig lite la jag verkligen allt fokus på min kvinna idag. Höll henne nära orgasmen i nästan en timme tills hon fick släppa loss och komma. Mjukt och fint med mycket kyssar.
  • Anonym (Dumpad)
    En manlig man skrev 2021-10-19 23:36:45 följande:

Kul att du lever loppan nu och trivs med det. Själv tröttnade jag rätt snabbt. Sex är bättre med någon man tycker om och som tycker om en tillbaka. Dessutom lär man känna varandra och då blir det ännu bättre. Du behöver inte ta illa upp för att jag säger min åsikt. Men jag tycker verkligen det är roligare med sex när kvinnan kommer. Jag vet att de flesta män tycker lika som jag. Iallafall män som är erfarna och testat olika. Oerfarna män är nog bara glada att de har någon att ligga med.

Är de dessa män jag dejtar menar du? Tillåt mig småle
  • En manlig man
    Anonym (Dumpad) skrev 2021-10-20 00:01:02 följande:

Är de dessa män jag dejtar menar du? Tillåt mig småle

Nej, de tror jag inte. Men de ser dig mest som en sexleksak. Jag menar i ett riktigt förhållande under flera år där man har sex kanske 1000 ggr på 5 år. Rätt trist som man då om kvinnan inte kommer. OBS! Min åsikt OBS!
  • Anonym (Dumpad)
    En manlig man skrev 2021-10-20 00:10:35 följande:

Nej, de tror jag inte. Men de ser dig mest som en sexleksak. Jag menar i ett riktigt förhållande under flera år där man har sex kanske 1000 ggr på 5 år. Rätt trist som man då om kvinnan inte kommer. OBS! Min åsikt OBS!

Det är klart att förutsättningarna för mig att få orgasm vore bättre om jag hade en fast relation. Speciellt nu när jag vet vad en orgasm är. Men jag är singel så det får vänta. Jag är nöjd med mina egna så länge.
  • En manlig man
    Anonym (Dumpad) skrev 2021-10-20 00:23:40 följande:

Det är klart att förutsättningarna för mig att få orgasm vore bättre om jag hade en fast relation. Speciellt nu när jag vet vad en orgasm är. Men jag är singel så det får vänta. Jag är nöjd med mina egna så länge.

Varför kan du inte göra det du gör ensam tillsammans med en man?
  • Anonym (Dumpad)
    En manlig man skrev 2021-10-20 00:27:03 följande:

Varför kan du inte göra det du gör ensam tillsammans med en man?

Nej det vill jag inte. Det är för korta förbindelser.
  • En manlig man
    Anonym (Dumpad) skrev 2021-10-20 00:32:46 följande:

Nej det vill jag inte. Det är för korta förbindelser.

Vill inte?? Om du kan ensam borde du kunna tillsammans med någon. Eller är det pinsamt tycker du och blir mentalt blockerad kanske. Jag har stött på det tidigare. En kk jag hade som var helt oblyg och ställde upp på det mesta kunde komma själv 5-6 ggr i rad med vibrator. Jag bad henne testa att onanera inför mig en gång. Hon försökte men kom aldrig över kanten. Min närvaro blockerade henne.
  • Anonym (Lotta)
    En manlig man skrev 2021-10-19 23:41:54 följande:
    Så, det blev extra bra idag och bara för att reta dig lite la jag verkligen allt fokus på min kvinna idag. Höll henne nära orgasmen i nästan en timme tills hon fick släppa loss och komma. Mjukt och fint med mycket kyssar.
    Är glad för din skull när timmar vid datorn/mobilen avlöses av autentisk närhet och kärlek i verkliga livet. Det skulle smärta mig betydligt om jag visualiserade dig ensam tillfredsställande dig själv med högra handen hela dagen/kvällen/natten till anonyma inlägg. Kanske använde du trådens innehåll som ditt förspel? det vill säga kåtade upp dig inför sexet i källaren. Ni är väl öppna med var ni startar tändningen i amorösa mötena?

Om jag planerar in sex vill jag knappast hänga i en tråd om sex och samlevnad timmarna innan som jag skapat. Vill mycket hellre tappa upp ett bad med aromatiska oljor, tända doftljus vid badkarskanten, lyssna till skön musik och använda väldoftande olja i min massage av mig själv. Om jag fann tiden kunde jag vilja boka in en kroppsmassage och om mötet skedde hemma hos mig vill jag lägga tid till att göra extra fint. Tappar sen efter drink med tilltugg gärna upp ett gemensamt bad med ljusen tända på nytt. Men vi är alla olika som sagt. 

• Anonym (Dumpad)
    En manlig man skrev 2021-10-20 00:38:58 följande:

Vill inte?? Om du kan ensam borde du kunna tillsammans med någon. Eller är det pinsamt tycker du och blir mentalt blockerad kanske. Jag har stött på det tidigare. En kk jag hade som var helt oblyg och ställde upp på det mesta kunde komma själv 5-6 ggr i rad med vibrator. Jag bad henne testa att onanera inför mig en gång. Hon försökte men kom aldrig över kanten. Min närvaro blockerade henne.

Nej jag vill inte. Jag har haft min långvariga kk som publik vid ett tillfälle.

Med de andra vill jag inte. Det känns för intimt och den relationen har vi inte.

Jag behöver för övrigt inga leksaker för att nå orgasm.
  • Anonym (Dåtid)
    En manlig man skrev 2021-10-19 23:41:54 följande:
    Haha, du är ju för rolig.

Först sitter du klistrad vid datorn och provocerar kvinnor för glatta livet, sen är du härifrån 1½ timme varav du "höll henne nära orgasmen" i nästan en timme?

Haha, du skulle ta dig till och från källaren också under den tiden,  för att sedan snabbt som ögat logga in igen och berätta om ditt lilla källaräventyr.

Du tror väl inte att ens den mest lättlurade skulle gå på det?
Svar på tråden Kvinnor, känner ni skuld?