Solskensdag skrev 2022-02-09 17:25:06 följande:
Haha men precis man väntar barn och inte missfall? Count me in som mest nojig också XD Jag fick en tid i morgon faktiskt, men får betala en f ö r m ö g e n h e t för att det är en privat ivf klinik i grunden men de ville göra detta för att de hade tid. Men tänker det är värt det för att få svar!
å vad tråkigt att BM bara sa det inte kunde vara foglossning, förstår på mammamalin att hon också känner av foglossnin? ibland tycker jag man får så himla otrevligt bemötande från BM, där de pratar till en som man var efterbliven / de ger olika råd eller säger mot något man VET har händ andra också. Så tycker faktiskt ändå du ska lita på dig själv :)
i fall jag får positivt besked i morgon bitti ska jag försöka dämpa oron också! Men mår sååå dåligt alltså, är trött, mår illa och har kramp. Har fått ställa typ alla avtal in, ligger bara på soffan och är helt slut. Ville gärna vara en tuff gravid men klagar ganska mkt här hemma haha
Hahaha skönt att man inte är ensam xD Åh men så härligt! Du ska se att det kommer gå jätte bra, du verkar ju ha bra med symtom med så så länge du har de skulle jag inte oroa mig så mycket.
Jag har haft symtom som kommer och går och det är så frustrerande eftersom jag tappade alla symtom sist jag fick missfall, såklart behöver det inte ha med saken att göra men det sätter sig som det :-/
Kan vara värt att betala en slant för att stilla oron tycker jag, så bra att du får komma dit och att du fick tid så snabbt och inte behöver vänta
Ja jag tyckte det var konstigt att hon sa att det inte kan komma såhär tidigt, när det står till och med på 1177 tänker jag. Som du skriver så har ju mammamalin också känningar och jag har ju läst om fler som fått känningar super tidigt så känns ju inte direkt omöjligt som hon fick det att låta som :-P