• Kanelkringla

Bim april 2022

Då kör vi igång en april-tråd för oss som inte plussade nu i mars! Får vi se om det blir en bebis innan året är slut;)

• Svar på tråden Bim april 2022
  • Kanelkringla

Kan inte heller citera familjeliv laggar verkligen ibland! ! tog två nya test ikväll.. ett från samma märke från apotea och ett rfsu testa ofta! Jag fick streck på båda? så kanske vågar tro att det inte är spök! men svagt som sagt! Har inte sagt något till mannen än.. väntar till bim och det digitala!

nu ska jag försöka hålla mig från att testa till bim;)

• Klara1997

Em97 
    kan inte citera 
    känner du något speciellt nu? 

eller det är iof lite tidigt
    jag fick en liten blödning idag,, iof bara lite rosa och nån droppe blod 
    tänkte om det kan vara nibblödning, återstår att se

• Kanelkringla
    Klara1997 skrev 2022-03-31 18:56:04 följande:

Em97 
    kan inte citera 
    känner du något speciellt nu? 

eller det är iof lite tidigt
    jag fick en liten blödning idag,, iof bara lite rosa och nån droppe blod 
    tänkte om det kan vara nibblödning, återstår att se

Håller tummarna att det är en nidis:)
  • Klara1997

Kanelkringla jag ser streck på båda dina tester? spännande jag tror på plus iaf 
    när har du bim? 

• Cinapuffen
    Kanelkringla skrev 2022-03-31 18:50:47 följande:

Kan inte heller citera familjeliv laggar verkligen ibland! ! tog två nya test ikväll.. ett från samma märke från apotea och ett rfsu testa ofta! Jag fick streck på båda? så kanske vågar tro att det inte är spök! men svagt som sagt! Har inte sagt något till mannen än.. väntar till bim och det digitala!

nu ska jag försöka hålla mig från att testa till bim;)

Jag ser definitivt streck på båda! Skrattande
  • Kanelkringla
    Cinapuffen skrev 2022-03-31 19:33:27 följande:
    Jag ser definitivt streck på båda! Skrattande
    Hoppas det stannar där! <3 

hur brukar ni göra när ni testar? Brukar ni testa tillsammans med partner eller själva först?:)
  • Drömmenomstort
    Kanelkringla skrev 2022-03-31 19:42:59 följande:
    Hoppas det stannar där! <3 

hur brukar ni göra när ni testar? Brukar ni testa tillsammans med partner eller själva först?:)
    Jag testar alltid ensam men har alltid berättat direkt.

Om det blir positivt denna månaden så tvekar jag kring att säga något. Hålla det för mig själv för att bespara honom ytterligare ett missfall. Tanken är att berätta först efter första ultraljudet vecka 8. Får tidigt ultraljud pga min historik. Men jag känner mig kluven, vill ju inte beröva honom ett ultraljud där ett hjärta faktiskt slår...
  • Klara1997
    Drömmenomstort skrev 2022-03-31 19:53:50 följande:
    Jag testar alltid ensam men har alltid berättat direkt.

Om det blir positivt denna månaden så tvekar jag kring att säga något. Hålla det för mig själv för att bespara honom ytterligare ett missfall. Tanken är att berätta först efter första ultraljudet vecka 8. Får tidigt ultraljud pga min historik. Men jag känner mig kluven, vill ju inte beröva honom ett ultraljud där ett hjärta faktiskt slår...
    vill du inte ha honom som stöd
    och tror du inte han vill finnas där för dig 
    tänker på bådas tankar skönt att bolla bra och dåliga tankar 
    håller tummarna för er
  • Kanelkringla

Drömmenomstort: jag tänker som klara1997! slippa gå och bära oron själv utan finnas där för varandra <3

Svar på tråden Bim april 2022