Bim april 2022
Då kör vi igång en april-tråd för oss som inte plussade nu i mars! Får vi se om det blir en bebis innan året är slut;)
Då kör vi igång en april-tråd för oss som inte plussade nu i mars! Får vi se om det blir en bebis innan året är slut;)
Drömmenomstort: jag tänker som klara1997! slippa gå och bära oron själv utan finnas där för varandra <3
Drömmenomstort: jag tänker som klara1997! slippa gå och bära oron själv utan finnas där för varandra <3
Inte kunnat sova en blund inatt för jag varit så spänd! testade igen imorse och såg två streck men det var nästan ännu svagare! :(
Kanelkringla- Jag ser tydliga streck. Tror absolut på dom där strecken
När har du BIM?
Kanelkringla- Jag ser tydliga streck. Tror absolut på dom där strecken
När har du BIM?
men spännande! Jag är ju hypokondriker med!
men spännande! Jag är ju hypokondriker med!Kunde inte hålla mig helt från att testa tydligen 
Tog ett ÄL test idag iaf efter att ha haft jättetrevliga äl symptom, och mycket riktigt är det positivt :)
Vi låg aldrig igår, men idag och i morgon får det allt bli ett ligg :)
Och jag håller med ovanstående om att man vill ha stöd om det ev. händer något oönskat.
Kunde inte hålla mig helt från att testa tydligen 
Tog ett ÄL test idag iaf efter att ha haft jättetrevliga äl symptom, och mycket riktigt är det positivt :)
Vi låg aldrig igår, men idag och i morgon får det allt bli ett ligg :)

Vi låg imorse men det får bli igen så fort sambon är färdig i duschen, smärta eller ej!
Em97
kan inte citera
känner du något speciellt nu?
eller det är iof lite tidigt
jag fick en liten blödning idag,, iof bara lite rosa och nån droppe blod
tänkte om det kan vara nibblödning, återstår att se