• Kanelkringla

Bim april 2022

Då kör vi igång en april-tråd för oss som inte plussade nu i mars! Får vi se om det blir en bebis innan året är slut;)

• Svar på tråden Bim april 2022
  • Em97
    Drömmenomstort skrev 2022-03-31 09:05:49 följande:
    Jag gjorde samma sak! Har så mycket symptom så kunde inte låta bli. Dock kan dessa lika gärna vara symptom på annalkande mens. Men man hoppas ju.

Jag har sån testmani. Men ska försöka vänta tills söndag nästa gång. Har BIM 6 april. Är första försöket sen missfall förra månaden. 
    Låter ju lite som här då, också första försöker sen missfall!
  • Em97
    Läser ikapp haha. Med sonen sa jag att jag skulle testa och sambon va påväg. Trodde ju vi hade typ 3min innan nåt skulle synas men 2 klarröda streck dök upp på en gång, jag ropade till sambon HALLÅ KOM DÅ. Skrattande Missfallet tog jag testet själv men han visste att jag skulle ta nästa morgon för att slippa gå och undra. Han va dock fast under sonen som fortfarande sov vid tillfället så fick smyga in och visa. Kommande gånger lär nog bli likadant. Har inte testat så många gånger innan det (alltid bestämt att jag ska vänta till missad mens) men nu kommer jag nog testa på bim varje månad bara för att kunna släppa och gå vidare ist för ivrigt gå och vänta, få upp hopp osv. 
  • Klara1997

Tog ett 

test i kväll iaf :-/ haha 
    blev lite Förmycket vätska kansk, ovan vid detta test :-/
    blev typ dubbel streck på testningen och något super svagt dubbelskrevs på andra linjen,
    eller vill jag förmycket nu igen ;-/ hehe 

ska självklart göra om testet eftersom det kanske räknas som ogiltigt 
    men ja jag delar med mig ändå 

• Klara1997

Oj blev väldigt dålig bild när den laddades upp 
    men nästa test får bli om några dagar

• Kiiwii
    Butembobaby skrev 2022-03-31 21:24:49 följande:

Kunde inte hålla mig helt från att testa tydligen Skrattande

Tog ett ÄL test idag iaf efter att ha haft jättetrevliga äl symptom, och mycket riktigt är det positivt :) 

Vi låg aldrig igår, men idag och i morgon får det allt bli ett ligg :) 

Härligt :D Man blir så glad när ÄL-testet blir positivt. Hoppas det tar sig.

Jag tror kanske jag känner av början till ägglossning, börjat bli lite våtare där nere och så brukar jag få ett tag innan det blir ÄL-flytningar, hoppas det iaf :) 

• Loreena1

Hej på er! Jag är på äl+7, cykeldag 24. Jag kände av ägglossningen tydligt den här månaden, men mensen har krånglat sen jag fick missfall i januari. Jag tog ägglossningstester den här månaden och fick en blinkande glad gubbe torsdag-lördag, sen var testerna slut. 

Nu har jag lite molvärk och lite, lite rosa flytning, så jag hoppas att det tyder på att ägget fäster. ??

Jag hade tänkt vänta med att testa  en vecka till, men känner jag mig själv rätt så fixar jag nog inte det.  

• Em97

Mådde otroligt illa så tog ett test i och med missfallet osv. Är på cykeldag 31 men tror bim blir cykeldag 37 denna gång då kroppen behövde lite tid efter mf. Det negativa testet idag visar ju iaf att hcg sen missfallet är borta (va svagt positivt sist jag testa för ett par v sen) så det är väl "bra" även om jag helst hade fått behålla den graviditeten såklart. 
    Vad tror ni är det kört pga negativt test nu? Antagligen 6 dagar kvar till mensen

• Idaj0

Jag har plussat, skrev in mig på denna listan då jag var helt säker på att det inte blev något i mars, fick pyttelite blodiga flytningar i måndags på bim och tisdags men peppar peppar ingen mer efter det. I onsdag smällde det till och jag känner mig superdundergravid nu. Glad

• Cinapuffen
    Idaj0 skrev 2022-04-01 14:43:41 följande:

Jag har plussat, skrev in mig på denna listan då jag var helt säker på att det inte blev något i mars, fick pyttelite blodiga flytningar i måndags på bim och tisdags men peppar peppar ingen mer efter det. I onsdag smällde det till och jag känner mig superdundergravid nu. Glad

Grattis! Solig
  • Kiiwii
    Em97 skrev 2022-04-01 10:27:04 följande:

Mådde otroligt illa så tog ett test i och med missfallet osv. Är på cykeldag 31 men tror bim blir cykeldag 37 denna gång då kroppen behövde lite tid efter mf. Det negativa testet idag visar ju iaf att hcg sen missfallet är borta (va svagt positivt sist jag testa för ett par v sen) så det är väl "bra" även om jag helst hade fått behålla den graviditeten såklart. 
    Vad tror ni är det kört pga negativt test nu? Antagligen 6 dagar kvar till mensen

Nej om BIM är om sex dagar är det ju alldeles för tidigt för att ge upp hoppet :) Håller tummarna för plus framöver.
Svar på tråden Bim april 2022