Bim april 2022
Då kör vi igång en april-tråd för oss som inte plussade nu i mars! Får vi se om det blir en bebis innan året är slut;)
Då kör vi igång en april-tråd för oss som inte plussade nu i mars! Får vi se om det blir en bebis innan året är slut;)
Missfallet tog jag testet själv men han visste att jag skulle ta nästa morgon för att slippa gå och undra. Han va dock fast under sonen som fortfarande sov vid tillfället så fick smyga in och visa. Kommande gånger lär nog bli likadant. Har inte testat så många gånger innan det (alltid bestämt att jag ska vänta till missad mens) men nu kommer jag nog testa på bim varje månad bara för att kunna släppa och gå vidare ist för ivrigt gå och vänta, få upp hopp osv.
Tog ett 
test i kväll iaf :-/ haha
blev lite Förmycket vätska kansk, ovan vid detta test :-/
blev typ dubbel streck på testningen och något super svagt dubbelskrevs på andra linjen,
eller vill jag förmycket nu igen ;-/ hehe
ska självklart göra om testet eftersom det kanske räknas som ogiltigt
men ja jag delar med mig ändå
Oj blev väldigt dålig bild när den laddades upp
men nästa test får bli om några dagar
Kunde inte hålla mig helt från att testa tydligen 
Tog ett ÄL test idag iaf efter att ha haft jättetrevliga äl symptom, och mycket riktigt är det positivt :)
Vi låg aldrig igår, men idag och i morgon får det allt bli ett ligg :)
Härligt :D Man blir så glad när ÄL-testet blir positivt. Hoppas det tar sig.
Jag tror kanske jag känner av början till ägglossning, börjat bli lite våtare där nere och så brukar jag få ett tag innan det blir ÄL-flytningar, hoppas det iaf :)
Hej på er! Jag är på äl+7, cykeldag 24. Jag kände av ägglossningen tydligt den här månaden, men mensen har krånglat sen jag fick missfall i januari. Jag tog ägglossningstester den här månaden och fick en blinkande glad gubbe torsdag-lördag, sen var testerna slut.
Nu har jag lite molvärk och lite, lite rosa flytning, så jag hoppas att det tyder på att ägget fäster. ??
Jag hade tänkt vänta med att testa en vecka till, men känner jag mig själv rätt så fixar jag nog inte det.
Mådde otroligt illa så tog ett test i och med missfallet osv. Är på cykeldag 31 men tror bim blir cykeldag 37 denna gång då kroppen behövde lite tid efter mf. Det negativa testet idag visar ju iaf att hcg sen missfallet är borta (va svagt positivt sist jag testa för ett par v sen) så det är väl "bra" även om jag helst hade fått behålla den graviditeten såklart.
Vad tror ni är det kört pga negativt test nu? Antagligen 6 dagar kvar till mensen
Jag har plussat, skrev in mig på denna listan då jag var helt säker på att det inte blev något i mars, fick pyttelite blodiga flytningar i måndags på bim och tisdags men peppar peppar ingen mer efter det. I onsdag smällde det till och jag känner mig superdundergravid nu. 
Jag har plussat, skrev in mig på denna listan då jag var helt säker på att det inte blev något i mars, fick pyttelite blodiga flytningar i måndags på bim och tisdags men peppar peppar ingen mer efter det. I onsdag smällde det till och jag känner mig superdundergravid nu. 
Mådde otroligt illa så tog ett test i och med missfallet osv. Är på cykeldag 31 men tror bim blir cykeldag 37 denna gång då kroppen behövde lite tid efter mf. Det negativa testet idag visar ju iaf att hcg sen missfallet är borta (va svagt positivt sist jag testa för ett par v sen) så det är väl "bra" även om jag helst hade fått behålla den graviditeten såklart.
Vad tror ni är det kört pga negativt test nu? Antagligen 6 dagar kvar till mensen