• Kanelkringla

Bim april 2022

Då kör vi igång en april-tråd för oss som inte plussade nu i mars! Får vi se om det blir en bebis innan året är slut;)

• Svar på tråden Bim april 2022
  • Cinapuffen
    Em97 skrev 2022-04-01 10:27:04 följande:

Mådde otroligt illa så tog ett test i och med missfallet osv. Är på cykeldag 31 men tror bim blir cykeldag 37 denna gång då kroppen behövde lite tid efter mf. Det negativa testet idag visar ju iaf att hcg sen missfallet är borta (va svagt positivt sist jag testa för ett par v sen) så det är väl "bra" även om jag helst hade fått behålla den graviditeten såklart. 
    Vad tror ni är det kört pga negativt test nu? Antagligen 6 dagar kvar till mensen

Jag skulle inte säga att hoppet är ute än. Testa igen om några dagar. Solig
  • Kanelkringla

Idaj0 stort grattis till plus!<3 
    störigt att inte kunna citera någon? vad har ni för webbläsare? kanske safari som är problemet!

• Em97
    Kiiwii skrev 2022-04-01 14:48:23 följande:
    Nej om BIM är om sex dagar är det ju alldeles för tidigt för att ge upp hoppet :) Håller tummarna för plus framöver.
    Ja men eller hur, va ett vanligt litet test så inget testa tidigt heller. Ska försöka hålla mig till 7 april nu!
    Cinapuffen skrev 2022-04-01 14:48:25 följande:
    Jag skulle inte säga att hoppet är ute än. Testa igen om några dagar. Solig
    Skrattande Hoppas!

• Elina24

Hej på er! Jag har väntar på mens sen igår. Har mensvärk till och från men ingen mens än! 

• Kanelkringla
    Elina24 skrev 2022-04-01 16:17:28 följande:

Hej på er! Jag har väntar på mens sen igår. Har mensvärk till och från men ingen mens än! 

Håller tummarna att den inte kommer!!! 
  • Elina24
    Kanelkringla skrev 2022-04-01 16:20:10 följande:
    Håller tummarna att den inte kommer!!! 
    Tack! Lite ljusrosa på pappret nu så kanske att det drar igång imorrn.. 
  • MAKL

Vaknade av mensvärk och mycket riktigt så slutade även det här försöket i mens. Jag är så trött på detta, känner mig helt slut och uttömd på ork efter varje misslyckat försök nu. Hänger kvar här då jag borde hinna med ett till bim innan månaden är slut.

• Drömmenomstort
    MAKL skrev 2022-04-02 07:21:51 följande:

Vaknade av mensvärk och mycket riktigt så slutade även det här försöket i mens. Jag är så trött på detta, känner mig helt slut och uttömd på ork efter varje misslyckat försök nu. Hänger kvar här då jag borde hinna med ett till bim innan månaden är slut.

Jag förstår dig. Detta är en fruktansvärd resa helt ärligt. Jag trodde någonstans att det skulle vara magiskt, fint och roligt att skaffa barn. Men helt ärligt är det nästan bara ångest, sorg och ledsamhet. Men att inte skaffa är ju ett ännu värre alternativ. 
  • Sockerbulle1
    Drömmenomstort skrev 2022-04-02 08:28:34 följande:
    Jag förstår dig. Detta är en fruktansvärd resa helt ärligt. Jag trodde någonstans att det skulle vara magiskt, fint och roligt att skaffa barn. Men helt ärligt är det nästan bara ångest, sorg och ledsamhet. Men att inte skaffa är ju ett ännu värre alternativ. 
    Skickar styrkekram MAKL. <3 

Det ni båda sätter ord på beskriver så bra. Precis samma tankar och känslor även jag går igenom varje månad. Hur mycket ångest och frustration det ger så är det inget alternativ att sluta försöka. En dag kommer plusset som förhoppningsvis går hela vägen, då kommer det vara värt det. 

Jag har BIM idag och tog ett test vid 05 när jag var så kissnödig och inte kunde vänta längre, tyvärr negativt. Inväntar mens och kommer det ingen så tar jag ett nytt test om några dagar. 
  • Butembobaby

Hade temphöjning igår och även i morse, så tror ÄL var mellan torsdag och fredag :) 

Jag som inte skulle varken testa eller tempa denna månad Drömmer det gick ju sådär! Haha det känns iaf som att vi har tagit det lite mindre seriöst denna månad vilket varit skönt. 

Nu väntar vi två veckor och hoppas på tredje gången gillt med en bebis som stannar denna gång Solig 

Svar på tråden Bim april 2022