Bim april 2022
Då kör vi igång en april-tråd för oss som inte plussade nu i mars! Får vi se om det blir en bebis innan året är slut;)
Då kör vi igång en april-tråd för oss som inte plussade nu i mars! Får vi se om det blir en bebis innan året är slut;)
Skönt att man inte är ensam iallafall! Man känner sig ju så dum men tänker att det måste vara okej att känna så också!
Skönt att man inte är ensam iallafall! Man känner sig ju så dum men tänker att det måste vara okej att känna så också!
åå :( måste vara så tufft, förstår verkligen dina känslor <3
det är så skönt att ha er alla här inne att skriva med och dela tankar och känslor, man kan känna sig så ensam i allt detta <3
evelinagra1: förstår helt känslan med din kompis! man blir Ju såklart glad för deras skull men jag Hade också blivit så ledsen och stressad!!!
Tack för alla tumhållningar! Jag gör ett nytt test imorgon på morgonen så får vi se om det visar tydligare! har inga symtom men jag har också varit sjukt förkyld sen i lördags så har mest irriterat mig på alla mina förkylningssymtom ;)
Man är ju bara en människa med känslor, klart det kan kännas jobbigt med det ni ovan pratar om. Man vill vara glad för sina vänner men det gör ont när man själv längtat så länge.
Kram på er
tog ett till test med miniiiiimalt kiss! Så onödigt haha! kom knappt ut något! Tyckte mig ana något på det testet med? Vågar inte tro något!
Evelinagra1:
jag känner så med dig och ni andra. Det kändes ett tag när vi försökte med första barnet att alla andra hade barn eller var gravida. så jobbigt att få frågan av de närmsta vännerna ?hur går det? Har det hänt något mer?? Fast de bara menade väl så skar det i hjärtat. Men skam den som ger sig, efter 11 månader tog det sig. Nu är vi inne på försök 18 tror jag det är med ett syskon.
Jag har även en nära vän som försökt i över 8 år att bli gravid. Hon har gjort en massa undersökningar, ivf och kontroller och jag tänker på henne om jag känner att jag bara vill ge upp. Hon har kämpat så länge och tänker inte ge upp efter alla dessa år och då ska inte jag det heller! lättare sagt än gjort, jag vet men vi är ju inte ensamma <3 tur detta forumet finns 
Inte kunnat sova en blund inatt för jag varit så spänd! testade igen imorse och såg två streck men det var nästan ännu svagare! :(