• Kanelkringla

Bim april 2022

Då kör vi igång en april-tråd för oss som inte plussade nu i mars! Får vi se om det blir en bebis innan året är slut;)

• Svar på tråden Bim april 2022
  • MAKL

Äl+12 idag så bim i övermorgon fredag. Har otrolig PMS idag med väldiga humörsvängningar och sjukt ont i brösten som alltid så det vart nog inte våran tur den här gången heller skulle jag tro.

• Sockerbulle1
    Kanelkringla skrev 2022-03-30 11:28:42 följande:

Jag är på äl + 9 idag. Bim på lördag! Har inga symtom utöver de normala så tror inte det blir någon decemberbebis för mig:)

Jag är på ÄL+10 och har också BIM på lördag. Inga som helst känningar alls. :( hinner dock ha ÄL en gång till i april så får stanna kvar i gruppen. Har bestämt mig för att inte testa denna gång före BIM. Skulle den bli sen får vi se ;) hur gör du ?
  • Kiiwii

Spännande för alla er som är nära BIM, jag håller tummarna för er alla :).

Jag väntar på ÄL, hoppas den kommer som den ska denna månad. Känns mkt kring äggstockarna emellanåt i alla fall, men är bara på dag 8-9 så det dröjer nog ett tag innan en eventuell ÄL är på gång. 

Tror att jag bestämt mig också för att höra av mig till fertilitetskliniken privat och göra en utredning, känns som att jag kan behöva hjälp med att få bättre och tidigare ÄL. Hormonbalansen är bättre nu jämfört med i höstas men ändå inte helt optimalt känner jag. 

• evelinagra1

Idag bekräftade NC ägglossningen i söndags, hade sex fredag och söndag så det känns väl ändå helt okej men tror ju ändå inte att det kommer bli något.. har liksom tappat hoppet och känner att jag aldrig kommer bli gravid

• Fagelfri

BIM tisdag och har inga känningar alls än, långt kvar såklart! Denna gång skippar jag testa tidigt då jag fick flera spökstreck förra månaden och blev otroligt besviken när mensen sen kom. Så jag testar först när mens uteblivit denna gång.

någon annan frågade också om spotting. Jag hqe mångåriga problem med spotting så långt som 9 dagar innan mens. ska Få testa några tabletter som förhoppningsvis pausar blödningen. Så blödning innan mens kan ju vara helt normalt men om man blöder en gång och inte brukar så kan det ju vara ett positivt tecken tänker jag :)

• Em97

Har BIM någon gång 4-7 april tror jag, utifrån äl-sekret. Tror inte jag kommer testa förrän 7e. Men kan ju va något efter missfallet som spökade med flytningarna också så kan säkert vara varken mens eller plus på gång. Får se vad som händer... vågar inte hoppas men vill så gärna.

• Kanelkringla

Sockerbulle1: kan inte citera igen! Jag brukar göra lite olika! Ibland klarar jag hålla mig till bim, ibland inte! Upplever att jag blir mer besviken när jag väntar än om jag testar lite innan så jag redan vet haha! :) 

fick precis mitt första spöktest tror jag, kommer nog inte synas här ! Var så svagt svagt.. testar imorgon igen

• Em97
    Kanelkringla skrev 2022-03-30 15:32:20 följande:
    Ser ni något svagt eller inbillar jag mig kanske? Tror dock det är spök!
    Tittar jag noga ser jag inget, men när jag skrollar samtidigt ser jag något. ???? Kan nog va lite tidigt. Håller tummarna!
  • Kanelkringla

tog ett till test med miniiiiimalt kiss! Så onödigt haha! kom knappt ut något! Tyckte mig ana något på det testet med? Vågar inte tro något!

Svar på tråden Bim april 2022