Bim april 2022
Då kör vi igång en april-tråd för oss som inte plussade nu i mars! Får vi se om det blir en bebis innan året är slut;)
Då kör vi igång en april-tråd för oss som inte plussade nu i mars! Får vi se om det blir en bebis innan året är slut;)
tog ett till test med miniiiiimalt kiss! Så onödigt haha! kom knappt ut något! Tyckte mig ana något på det testet med? Vågar inte tro något!
Evelinagra1: jag skulle se det som positivt att ni hade sex i fredags och söndags, när man gör en sperma donation så ber de mannen avhålla sig från att spruta minst 3 dagar innan donationen för att få så många bra simmare som möjligt. Det där med att köra varje dag runt äl (om man inte själv är jättesugen) tror jag snarare stjälper än hjälper, varannan var tredje dag enligt min teori bör vara det optimala - så man hinner återhämta sig lite mellan omgångarna :)
Håller tummarna!
Har haft äl flytningar ett par dagar nu och lite värk I vänster äggstock
testar ju inte med stickor denhär månaden utan kör varannan dag. Äl på en normal cykel för mig skulle varit i söndags, men iom mitt missfall förra cykeln så vet jag inte riktigt när det blir denna månad. Tog tempen i morse för skojs skull och ligger fortfarande lågt där, så ingen lossning än, men kommer nog vilken dag som helst.
Hade sex i torsdags, lördags och igår. Får se om vi kör ikväll också :) det får bli lusten som styr i så fall.
Kanelkringla, tycker inte heller att det ser ut som ett spökstreck! Hade vart optimistisk kring det!
Hej! Hoppar in i den här tråden efter att ha följt er ett tag.
Gjorde idag vår första insemination, syskonförsök. Så vi har bim om 12 dagar (11e april). Jag är nyss fyllda 33 och har 3 barn i åldrarna 7,5år, 6år och 10månader
Kan någon lägga in mig i listan kanske?
Kanelkringla : jag håller tummarna för dig! Jag har berättat för 2 kompisar, den ena har nyss fött barn och den andra har berättat att dom nyligen har börjat försöka så jag är sååå rädd att hon ska bli gravid före mig.. låter hemskt och taskigt men vi har försökt i över 1 år så om dom skulle lyckas nu skulle tyvärr göra mig väldigt ledsen :/
tog ett till test med miniiiiimalt kiss! Så onödigt haha! kom knappt ut något! Tyckte mig ana något på det testet med? Vågar inte tro något!
evelinagra1: förstår helt känslan med din kompis! man blir Ju såklart glad för deras skull men jag Hade också blivit så ledsen och stressad!!!
Tack för alla tumhållningar! Jag gör ett nytt test imorgon på morgonen så får vi se om det visar tydligare! har inga symtom men jag har också varit sjukt förkyld sen i lördags så har mest irriterat mig på alla mina förkylningssymtom ;)
Kanelkringla : jag håller tummarna för dig! Jag har berättat för 2 kompisar, den ena har nyss fött barn och den andra har berättat att dom nyligen har börjat försöka så jag är sååå rädd att hon ska bli gravid före mig.. låter hemskt och taskigt men vi har försökt i över 1 år så om dom skulle lyckas nu skulle tyvärr göra mig väldigt ledsen :/