Bim april 2022
Då kör vi igång en april-tråd för oss som inte plussade nu i mars! Får vi se om det blir en bebis innan året är slut;)
Då kör vi igång en april-tråd för oss som inte plussade nu i mars! Får vi se om det blir en bebis innan året är slut;)
Hakar på jag med! :)
1/4 Gurre94 (2e försöket, 1a barnet)
1/4 Lollan1 (andra försöket efter MA, första barnet)
1/4 MAKL (20:e försöket, 1:a barnet)
3/4 Sockerbulle1 (3:e försöker efter X, 1a barnet)
3/4 Etaj 40år (8:e försöket 2:a gemensamma barnet)
3/4 kanelkringla 28 år (5e försöket, första barnet)
5/4 Flisan1989 (3e försöket 1a barnet)
5/4 Helenacsjöholm (18e försöker 2a barnet)
5/4 Fagelfri 33 år (7e försök, 2a barnet, 1a gemensamma)
7/4 MommyA (9:e försöket efter missfall, 3:e barnet)
7/4 ems1991, 30 år, (7:e försöket, 1:a barnet)
7/4 Em97, 24 år (1a försöket efter missfall, 2a barnet)
8/4 Evelinagra1 (14e? Försöket, 1a barnet)
9/4 Annemarit123 (6 försöket, 2 barnet)
9/4 Rebeckae (2:a försöket, 1:a barnet)
9/4 Laktrisens (3e försöket, 2:a barnet)
11/4 Butembobaby (3e försöket 2a barnet, 2 mf i år.)
13/4 llucille (2:a försöket, 3:e barnet)
14/4 Sophiee92 (7:e försöket, 1:a barnet)
14/4 Brallans 39 år, (2:a försöket, 2:a barnet)
15/4 emzor1 (2:a försöket, 1:a barnet)
15/4 Cinapuffen (2:a försöket, 3:e barnet, 1a för sambon)
15/4 Tovikan (5:e forsoket, 2:a barnet)
15/4 Limandax (2:a försoket, 1:a barnet)
21/4 Emmfri90 31år (4e försöket, 1a barnet)
Jag är både ledsen, besviken och allt man kan känna just nu
. Jag hade verkligen trott att det tog sig i mars så känns sjukt drygt med mens nu. Jag har dessutom 2 nära som denna veckan berättat att de är gravida. Jag blev ju gravid på första försöket och tänkte yes jag har lika lätt att bli gravid fortfarande som för 12 år sen när jag blev gravid med dottern. Men nej det blev missfall i vecka 7. Väntade på ägglossning och trodde att det skulle ta sig direkt. Men det gjorde det inte och denna gången kommer jag jobba kväll när jag har ägglossning och är hemma väldigt sent och då sover mannen. Men får väl försöka få till det nån dag under äl iallafall .
Mensen kom som utlovat igår så då kör vi igen.. Någon mer som är lite less nu? Känner mig inte så ledsen eller besviken som förr utan börjar mest tröttna på nåt sätt.
Jag måste bara tacka alla er tjejer för att ni skriver och delar med er, jag finner verkligen sån lugn i att veta att man inte är ensam när det gäller otålighet haha,
Sen känner jag mig samtidigt dum som bara är inne på andra försöket och är otålig ändå - men vad kan man säga? Vill man verkligen något så känns det verkligen som att tiden står stilla.
Jag vill även säga att jag är så sjukt imponerad av er tjejer som försökt en längre tid och ändå kämpar på, jag hoppas verkligen det går vägen för er den här månaden för jag är säker på att ni kommer bli så fantastiska mammor! (Givetvis hoppas jag att det går vägen för oss alla den här månaden)
Som gick i min klass, går inte i skolan längre hehe.
Och ? Skulle vara ett 
Mensen kom som utlovat igår så då kör vi igen.. Någon mer som är lite less nu? Känner mig inte så ledsen eller besviken som förr utan börjar mest tröttna på nåt sätt.
Godmorgon!
Någon i tråden som har erfarenhet av RFSU ägglossningstest?
Jag har knappt använt ÄL-test, vid min första graviditet tog jag ett test och det råkade vara superpositivt på en gång så blev inga fler tester. Denna cykel ville jag testa då min mens kom tidigt i mars och jag vill kolla hur denna cykel ter sig..
Men jag blir mest förvirrad, jag är bara på dag 10 men började testa dagen efter mensen tog slut för att vara säker på att inte missa. Fått helt blanka tester lördag och söndag, igår kväll såg jag ett supersvagt streck så tänkte att det skulle komma en stegring. Fick lite ÄL-flytningar innan jag la mig igår men inte så mycket. Men nu på morgonen helt blankt igen? Verkligen inte ens en skugga.
Kan jag ha missat peaken, bara under de timmar jag sov? Eller är testerna inte alls bra?
Det här är anledningen till att jag inte testar, blir så
förvirrad!! :)
Dag 9 idag ska det vara i mitt förra inlägg, inte dag 10.