• Kanelkringla

Bim april 2022

Då kör vi igång en april-tråd för oss som inte plussade nu i mars! Får vi se om det blir en bebis innan året är slut;)

• Svar på tråden Bim april 2022
  • Skrollan94

Ingen plus idag på äl + 11. Plussade vid denna tidpunkt med min son. Känns som min kropp lurar mig :(

• Emzor1

Mitt RFSU var spök.. jag fick även ett spök på cb igår, imorse var det negativt och även nu på eftermiddagen med ultra tidigt cb :/ 

Jag var så säker på att jag var gravid och hade byggt upp alldeles för stora förhoppningar, inväntar nu min mens på fredag :( 

• Cinapuffen
    Emzor1 skrev 2022-04-12 13:51:23 följande:

Mitt RFSU var spök.. jag fick även ett spök på cb igår, imorse var det negativt och även nu på eftermiddagen med ultra tidigt cb :/ 

Jag var så säker på att jag var gravid och hade byggt upp alldeles för stora förhoppningar, inväntar nu min mens på fredag :( 

Nej vad trist att höra. Rynkar på näsan Kanske är för tidigt att testa bara. Antar att det visar sig efter helgen. {#emotions_dlg.flower}
  • Emzor1
    Cinapuffen skrev 2022-04-12 13:56:29 följande:
    Nej vad trist att höra. Rynkar på näsan Kanske är för tidigt att testa bara. Antar att det visar sig efter helgen. {#emotions_dlg.flower}
    Ja hoppet är väl det sista som överger en, annars är det väl bara att hoppas på nästa månad iställetHjärta
  • Emzor1

Skrollan: om jag vinklar min telefon kan jag se något väääldigt svagt, hoppas det är något men att det bara är lite tidigt!

• evelinagra1

Sockerbullen1 : jag håller på med det nu, har hållt på några månader inget resultat än iallafall :) 

• Mangoros

Gjorde precis ett test ÄL+8 med babyplans test som tydligen ska vara superkänsliga och reagera på mindre mängder hcg. Läst att andra fått både solklara och svaga positiva test vid den här tidpunkten men mitt visade noll, vitare än vitast. 

Svar på tråden Bim april 2022