• Kanelkringla

Bim april 2022

Då kör vi igång en april-tråd för oss som inte plussade nu i mars! Får vi se om det blir en bebis innan året är slut;)

• Svar på tråden Bim april 2022
  • Brallans
    Hoppas 2012 skrev 2022-04-13 11:12:24 följande:

Är såååå nervös

Ska till gyn kl 13, haft ont i höger äggstock sen missfallet i höstas och får nu för mig jag har nån sjukdom, inflammation, cancer eller vad som helst, ångest deluxe.....

Håller tummarna att allt ser bra ut!
  • Brallans
    Mangoros skrev 2022-04-13 11:36:31 följande:
    ÄL+9 aka BIM-6

Borde man inte se ngt nu? Testet är lika vitt som mitt arsle
    Kan vara för tidigt att kunna se något, vänta några dagar och testa igen :) 
  • Emzor1
    ÄL+9 aka BIM-6

Äl +9 är ju jätte tidigt, har läst att endast runt 50% plussar innan äl +11, håller tummarna!
  • Cinapuffen
    Hoppas 2012 skrev 2022-04-13 11:12:24 följande:

Är såååå nervös

Ska till gyn kl 13, haft ont i höger äggstock sen missfallet i höstas och får nu för mig jag har nån sjukdom, inflammation, cancer eller vad som helst, ångest deluxe.....

Håller tummarna för att allt ser bra ut eller att det är något som är lätt åtgärdat! Hjärta
  • xnfsm
    ÄL+9 aka BIM-6

Jag såg inte på bim -6 någon av gångerna jag blev gravid. har du några symptom?
  • Emzor1
    warmefjord skrev 2022-04-13 13:10:33 följande:

Ser ni något? Är det för svagt för att tro på isåfall?????

Jag ser tyvärr inte, men sträcken brukar ju synas lite sämre på kort! Det är säkert starkare i verkligheten och kanske syns om några dagar på bild? :)
  • evelinagra1

Sockerbulle1: haha det är snarare hokus pokus än fertilitetsklinik haha, men hon har tydligen behandlat flera personen innan som detta hjälpt. Men vi ska ge det ett försök till med akupunktur efter denna månaden och sen tar vi en paus över sommaren och sen får vi ser hur vi gör till hösten 

• lipa3646

Halloj hakar gärna på i tråden, 2a försöket sen MA i feb 
    äl idag och bim 29 april så evighetslång väntan nu

Svar på tråden Bim april 2022