• Kanelkringla

Bim april 2022

Då kör vi igång en april-tråd för oss som inte plussade nu i mars! Får vi se om det blir en bebis innan året är slut;)

• Svar på tråden Bim april 2022
  • Blirdetsåblirdet

Kunde inte låta bli och tog ett test imorse (antingen ÄL+11 eller ÄL+9. Enligt min vanliga cykel borde det vara ÄL+11 nu, men hade supertydliga ÄL-symptom två dagar efter, så är lite osäker. Har egentligen bestämt mig för att inte röra mina test förrän på tisdag. 

Som väntat var det ju heltomt, så vi får se. 

• lipa3646
    Blirdetsåblirdet skrev 2022-04-13 15:22:50 följande:

Kunde inte låta bli och tog ett test imorse (antingen ÄL+11 eller ÄL+9. Enligt min vanliga cykel borde det vara ÄL+11 nu, men hade supertydliga ÄL-symptom två dagar efter, så är lite osäker. Har egentligen bestämt mig för att inte röra mina test förrän på tisdag. 

Som väntat var det ju heltomt, så vi får se. 

Men det är ju fortfarande tidigt så ge ej upp hoppet :)
  • Fridacat
    warmefjord skrev 2022-04-13 13:10:33 följande:

Ser ni något? Är det för svagt för att tro på isåfall?????

Jag ser något svagt, så såg mitt ut när jag plussade för några veckor sedan. tog ett digitalt några timmar sedan som var positivt :)
  • Sockerbulle1

evelinagra1: jag tycker att det är intressant. Varit i kontakt med en hokus pokus-kvinna som utför akupunktur i syfte för graviditet och fertilitet. Enligt henne ska man isåfall göra det varje vecka under hela cykeln för att det ska ha effekt, vilket känns både jobbigt och dyrt ;) annars är det intressant om det kan påverka 

• evelinagra1
    Sockerbulle1 skrev 2022-04-13 20:01:44 följande:

evelinagra1: jag tycker att det är intressant. Varit i kontakt med en hokus pokus-kvinna som utför akupunktur i syfte för graviditet och fertilitet. Enligt henne ska man isåfall göra det varje vecka under hela cykeln för att det ska ha effekt, vilket känns både jobbigt och dyrt ;) annars är det intressant om det kan påverka 

jaha okej! Hon som jag går till säger att det funkar att göra det en gång i månaden precis innan ägglossning, låter väldigt dyrt att komma och göra det varje vecka haha 

• Cinapuffen

Kunde inte hålla mig och tog test ikväll. BIM -2 eller -3 beroende på vilken app man ska lyssna på. Ska testa med digitalt på lördag. Drömmer Vågar inte riktigt tro på ett plus..

• Sockerbulle1
    Cinapuffen skrev 2022-04-13 20:55:34 följande:

Kunde inte hålla mig och tog test ikväll. BIM -2 eller -3 beroende på vilken app man ska lyssna på. Ska testa med digitalt på lördag. Drömmer Vågar inte riktigt tro på ett plus..

Ser helt klart lovande ut, tydligt streck! Grattis! 
  • Sockerbulle1

Evelinagra1: låter bra mycket smidigare med en gång i månaden i anslutning till ÄL Glad håller tummarna!

• Blirdetsåblirdet

Åh, det där ser absolut positivt ut!! ????
  • Fyrklöverns

Snyggt! Grattis! :D
Svar på tråden Bim april 2022