• Kanelkringla

Bim april 2022

Då kör vi igång en april-tråd för oss som inte plussade nu i mars! Får vi se om det blir en bebis innan året är slut;)

• Svar på tråden Bim april 2022
  • Emzor1

Cinapuffen: Wow vad roligt!!! Stort grattis, vilken perfekt julklapp ni kommer få!Hjärta

• Cinapuffen

Tack för alla gratulationer! Ja om allt går som det ska så blir det den bästa julklappen man kan få. Hjärta Solig

• Cinapuffen

Tack för alla grattisar! Det är nog ingen tvekan nu. Får bli ett digitalt imorgon. Hoppas verkligen att detta lilla frö vill stanna nu. Hjärta

• Limandax

Min mens dök upp nu. Typiskt! 

Stort grattis ni som plussat och lycka till alla andra Glad

• Laktrisens

Går bara o väntar på mens nu. Men svårt veta när bim är pga missfall i mars. Testat o de visar negativt.. så jobbig väntan detta är. Känner varken att mensen är på g eller att jag är gravid /: så bara vänta och se. Kommer väl testa några dagar till här om mensen inte dyker upp..

• Emmfri90
    Cinapuffen skrev 2022-04-14 07:24:36 följande:

Tack för alla grattisar! Det är nog ingen tvekan nu. Får bli ett digitalt imorgon. Hoppas verkligen att detta lilla frö vill stanna nu. Hjärta

Grattis!! Hjärta
  • Emzor1

Jag kan inte fatta det, fick så sjukt svagt på clearblue igår och negativt på RFSU.. tog ultra tidigt i förrgår eftermiddag men negativt.
    Tänkte "jag gör ett sista försök", och kolla!!

• Cinapuffen
    Emzor1 skrev 2022-04-14 08:17:26 följande:

Jag kan inte fatta det, fick så sjukt svagt på clearblue igår och negativt på RFSU.. tog ultra tidigt i förrgår eftermiddag men negativt.
    Tänkte "jag gör ett sista försök", och kolla!!

Åååhhh! Stort grattis!!! Skrattande Hjärta
Svar på tråden Bim april 2022