Bim april 2022
Då kör vi igång en april-tråd för oss som inte plussade nu i mars! Får vi se om det blir en bebis innan året är slut;)
Då kör vi igång en april-tråd för oss som inte plussade nu i mars! Får vi se om det blir en bebis innan året är slut;)
Cinapuffen: Wow vad roligt!!! Stort grattis, vilken perfekt julklapp ni kommer få!
Tack för alla gratulationer! Ja om allt går som det ska så blir det den bästa julklappen man kan få.

Cinapuffen- gu va roligt!! Stort grattis!!
Tack för alla grattisar! Det är nog ingen tvekan nu. Får bli ett digitalt imorgon. Hoppas verkligen att detta lilla frö vill stanna nu. 

Min mens dök upp nu. Typiskt!
Stort grattis ni som plussat och lycka till alla andra 
Går bara o väntar på mens nu. Men svårt veta när bim är pga missfall i mars. Testat o de visar negativt.. så jobbig väntan detta är. Känner varken att mensen är på g eller att jag är gravid /: så bara vänta och se. Kommer väl testa några dagar till här om mensen inte dyker upp..
Grattis cinapuffen!<3
Tack för alla grattisar! Det är nog ingen tvekan nu. Får bli ett digitalt imorgon. Hoppas verkligen att detta lilla frö vill stanna nu. 
Jag kan inte fatta det, fick så sjukt svagt på clearblue igår och negativt på RFSU.. tog ultra tidigt i förrgår eftermiddag men negativt.
Tänkte "jag gör ett sista försök", och kolla!!

Jag kan inte fatta det, fick så sjukt svagt på clearblue igår och negativt på RFSU.. tog ultra tidigt i förrgår eftermiddag men negativt.
Tänkte "jag gör ett sista försök", och kolla!!