• Kanelkringla

Bim april 2022

Då kör vi igång en april-tråd för oss som inte plussade nu i mars! Får vi se om det blir en bebis innan året är slut;)

• Svar på tråden Bim april 2022
  • Laktrisens

Grattis emzor!

jag fick jätte jätte svagt streck på ett test idag, så bara vänta några dagar till o se vad som händer. Syns nog knappt i kameran..

• Laktrisens

Är de någon mer som ser? De är ett jätte svagt streck, syns inte alls mkt o mindre på bild. Borde inte kunna ta ett digitalt förrän söndag tidigast?
  • Cinapuffen
    Laktrisens skrev 2022-04-14 08:30:32 följande:
    Är de någon mer som ser? De är ett jätte svagt streck, syns inte alls mkt o mindre på bild. Borde inte kunna ta ett digitalt förrän söndag tidigast?
    Jag ser ett svagt streck! Glad Upplever att RFSU är lite sega på att visa positivt. Har testat med andra test samtidigt och det är alltid tydligare på dom. 
  • Laktrisens
    Cinapuffen skrev 2022-04-14 08:47:42 följande:
    Jag ser ett svagt streck! Glad Upplever att RFSU är lite sega på att visa positivt. Har testat med andra test samtidigt och det är alltid tydligare på dom. 
    Seriöst?? Ja men de känns som de är som en skugga där? Var helt blankt igår när jag testade.

alltså jag trodde jag inbillade mig.
    nu fick man molvärk med. Kanske inbillar mig det med :/ 
  • Emzor1

Tack snälla för alla grattis, min man grät floder - han har velat bli en pappa väldigt länge och väntat på att jag ska bli redo Skrattande jag hoppas över hela mitt hjärta att ni också plussar denna månaden, det är ni värda! Hjärta

Laktrisen: det var ju så mitt test såg ut för några dagar sedan men som sedan försvann, trodde det var spök! Det finns hoppHjärta

• Brallans

Stort Grattis {#emotions_dlg.flower}

Emzor1 skrev 2022-04-14 08:17:26 följande:

Jag kan inte fatta det, fick så sjukt svagt på clearblue igår och negativt på RFSU.. tog ultra tidigt i förrgår eftermiddag men negativt.
    Tänkte "jag gör ett sista försök", och kolla!!

• Emzor1
    Brallans skrev 2022-04-14 09:26:24 följande:

Stort Grattis {#emotions_dlg.flower}

Stort tack, håller tummarna för ditt plus också Hjärta
  • Emmfri90
    Emzor1 skrev 2022-04-14 08:17:26 följande:

Jag kan inte fatta det, fick så sjukt svagt på clearblue igår och negativt på RFSU.. tog ultra tidigt i förrgår eftermiddag men negativt.
    Tänkte "jag gör ett sista försök", och kolla!!

Åh vad roligt!!! Stort grattis!! Hjärta
  • Blirdetsåblirdet

Jag har ju verkligen världens sämsta tålamod. Vill ju bara veta NU! Jag orkar ju inte vänta till BIM. Hur kan man ens tänka på något annat?! Cool

Svar på tråden Bim april 2022