• Kanelkringla

Bim april 2022

Då kör vi igång en april-tråd för oss som inte plussade nu i mars! Får vi se om det blir en bebis innan året är slut;)

• Svar på tråden Bim april 2022
  • H0nd3ndär

Äl+8 och BIM-2. Både för- och nackdelar med korta lutealfaser... men lite tråkigt att jag aldrig hinner testa innan mensen dyker upp... Spöke

• Elinezz

Hejsan allihopa!

jag hoppar in här, det är 11 försöket för oss
    BIM 27/4

håller tummarna för er alla!

• Sockerbulle1

Hur går det för alla som är kvar? Någon som har BIM snart? Glad Mitt BIM har flyttats från 29/4 till 27/4 i appen, så är på ÄL+5 än. Inga direkta symtom förutom extremt ömma bröst. 

• flisan1989

Här går det bra! Fick framflyttad bim så hoppade in i majtråden. Vad tror ni alla om detta?

fredag 15/4 rejäla äl flytningar låg på kvällen, blink gubbe
    lördag 16/4 blinkande gubbe
    söndag 17/4 fast gubbe låg på kvällen
    måndag 18/4 fortfarande en del äl flyt

idag tisdag, en del ÄL flytningar fortfarande - ägget ska ju släppa ca 24-36 timmar efter fast gubbe men tänker att det kanske kan vara värt att ligga ikväll igen? 

• Sockerbulle1
    flisan1989 skrev 2022-04-19 16:37:35 följande:

Här går det bra! Fick framflyttad bim så hoppade in i majtråden. Vad tror ni alla om detta?

fredag 15/4 rejäla äl flytningar låg på kvällen, blink gubbe
    lördag 16/4 blinkande gubbe
    söndag 17/4 fast gubbe låg på kvällen
    måndag 18/4 fortfarande en del äl flyt

idag tisdag, en del ÄL flytningar fortfarande - ägget ska ju släppa ca 24-36 timmar efter fast gubbe men tänker att det kanske kan vara värt att ligga ikväll igen? 

Låter absolut lovande! Om ni orkar så skulle nog jag ha försökt en sista gång ;)
  • Emmfri90

Äl+11 idag, hade sagt till mig själv att hålla mig till bim på fredag för test för hade bara ett cb snabb detektion som ska tas vid bim.
    Men tog det ändå nyss då lin temp sköt i höjden imorse och jag har haft en konstig värk som jag inte känt igen i tjejmagen hela dagen.
    Testet togs även med utspädd urin för kunde inte hålla mig mer o drack mycket vatten på em.
    Tycker mig skymta ett svagt svagt extra streck men kan lika gärna va för att jag vill de så mkt som jag ser de 
    Drömmer

• Make96

Inte haft mens på många veckor och testat olika märken på test. 

testade clearblue igår eftermiddag som visades såhär, ont i nederdelen i ryggen, ont i brösten, känner en annorlunda känsla i magen, flytningar, och nu när jag och min sambo hade samlag så kändes det ?stängt? vid livmodertappen. 

vet inte hur jag ska tolka detta test 

• Make96

testade clearblue igår eftermiddag som visades såhär, ont i nederdelen i ryggen, ont i brösten, känner en annorlunda känsla i magen, flytningar, och nu när jag och min sambo hade samlag så kändes det ?stängt? vid livmodertappen. 

• augusta0
    Make96 skrev 2022-04-19 21:18:31 följande:

Jag ser något! Testa morgonurin :)
  • Sockerbulle1

Är idag på ÄL+6 och fick riktigt kramp/molande värk i magen efter jobbet. Känns lite tidigt för att fästa än, vad tror ni?

Svar på tråden Bim april 2022