Bim april 2022
Då kör vi igång en april-tråd för oss som inte plussade nu i mars! Får vi se om det blir en bebis innan året är slut;)
Då kör vi igång en april-tråd för oss som inte plussade nu i mars! Får vi se om det blir en bebis innan året är slut;)
Jag har haft magsjukan från helvetet sedan förra söndagen så jag vet inte riktigt. Magsjukan har lagt sig sedan igår men jag har fortfarande inte riktig aptit, är inte sugen på kaffe alls vilket jag annars älskar, och jag måste småäta för att inte må illa. Ska bli intressant att se vilket av detta som kan vara symtom på graviditet och vad som är efterslängar av magsjukan.
Annars har jag bara haft lite ömma bröst, egentligen inget ovanligt jämfört med de andra månaderna.
Hur mår du själv? Snart BIM har jag för mig? :)
Grattis till alla er som plussat!
Här är jag på äl+5 och mitt under den låååånga väntan...
Blir det plus denna gång kommer bf bli 2 jan utifrån mens och ett par dagar senare utefter äl. Men lär ändå bli dec i slutändan då jag säkert även denna gång skulle bli igångsatt före bf. Lite dubbelt det där men hellre det än ett 5 kg barn. Fast troligen tar det sig ändå inte för mig denna cykeln och då blir det där ett icke-dilemma :)
Jag har haft magsjukan från helvetet sedan förra söndagen så jag vet inte riktigt. Magsjukan har lagt sig sedan igår men jag har fortfarande inte riktig aptit, är inte sugen på kaffe alls vilket jag annars älskar, och jag måste småäta för att inte må illa. Ska bli intressant att se vilket av detta som kan vara symtom på graviditet och vad som är efterslängar av magsjukan.
Annars har jag bara haft lite ömma bröst, egentligen inget ovanligt jämfört med de andra månaderna.
Hur mår du själv? Snart BIM har jag för mig? :)
Yes, tar CB:s digitala. Vågar inte avstå, rädd för att vi ska missa att ha sex vid ägglossning då :/ har märkt att den kan komma allt från CD12 till CD23.... Hur funkar det för dig utan ÄL-tester?
Oj spännande att du också har BIM här i dagarna. Låter klokt att vänta att testa om det funkar bättre för dig. Så antar du inte tagit något test idag då? Mitt imorse var tok negativt haha. Men det var som väntat.
Har haft molvärk i ca 4 dagar men hade det även sist när mensen sen kom som planerat, vill hoppas men tror samtidigt inte att det blev något denna gång. Så svårt att fortsätta våga hoppas när man försökt så många månader utan att få pluss...Skönt ändå på något vis att du inte haft symtom! Hur brukar du ha i vanliga fall?