Bim april 2022
Då kör vi igång en april-tråd för oss som inte plussade nu i mars! Får vi se om det blir en bebis innan året är slut;)
Då kör vi igång en april-tråd för oss som inte plussade nu i mars! Får vi se om det blir en bebis innan året är slut;)
För mig blev tyvärr lyckan kort, fick missfall i helgen.. Ville bara önska er alla stort lycka till med plussen nu och jag hoppas verkligen det går vägen
För er som inte får plus så kanske vi ses i maj tråden 
För mig blev tyvärr lyckan kort, fick missfall i helgen.. Ville bara önska er alla stort lycka till med plussen nu och jag hoppas verkligen det går vägen
Ja sjukt tidigt, med vanliga test också, känns jättekonstigt haha. Vissa månader har jag inte klarat av att testa eller tempa alls och andra kör jag på. Tycker jag blir mer avtrubbad efter så lång tid, kändes typ mer naturligt att få ett negativt test än positivt.
Åh vad roligt, jag håller alla tummar och tår nu för dig! Hoppas hoppas hoppas <3
Hej allesammans :) Jag hakar på denna tråden. Har beräknad mens idag men inget änsålänge, fjärde försöket.
Tack tjejer
har gråtit rejält nu sedan igår, men det börjar kännas bättre nu så det är väl bara att försöka igen nästa månad. em97, jag beklagar ditt missfall, och grattis än en gång för din graviditet - är glad för din skull!
Tack tjejer
har gråtit rejält nu sedan igår, men det börjar kännas bättre nu så det är väl bara att försöka igen nästa månad. em97, jag beklagar ditt missfall, och grattis än en gång för din graviditet - är glad för din skull!