• Kanelkringla

Bim april 2022

Då kör vi igång en april-tråd för oss som inte plussade nu i mars! Får vi se om det blir en bebis innan året är slut;)

• Svar på tråden Bim april 2022
  • Cinapuffen
    tovikan skrev 2022-04-17 01:50:53 följande:
    Skulle ju hålla mig till måndag men det gick ju inte när man körde förbi apoteket för en halvtimme sen! (bor i kanada så är inte ute och kör mitt i natten haha). Äntligen blev det positivt!! 
    hade inte direkt symtom förutom att jag varit väldigt trött senaste veckan. 
    Stort grattis!! Solig
  • Emzor1

För mig blev tyvärr lyckan kort, fick missfall i helgen.. Ville bara önska er alla stort lycka till med plussen nu och jag hoppas verkligen det går vägen {#emotions_dlg.flower} För er som inte får plus så kanske vi ses i maj tråden {#emotions_dlg.flower}

• Em97
    Emzor1 skrev 2022-04-17 12:06:58 följande:

För mig blev tyvärr lyckan kort, fick missfall i helgen.. Ville bara önska er alla stort lycka till med plussen nu och jag hoppas verkligen det går vägen {#emotions_dlg.flower} För er som inte får plus så kanske vi ses i maj tråden {#emotions_dlg.flower}

Beklagar så. Jag fick ju mf en månad innan detta plus. Låt alla känslor komma och dig själv sörja. Hjärta
  • Sophiee92
    Fyrklöverns skrev 2022-04-17 08:54:00 följande:
    BIM är på onsdag tror jag, ägglossningen kom några dagar tidigare denna månad så har inte haft exakt koll men fick positivt ägglossningstest 6/4, så är nu på äl+11 bara. Ska bli skönt att passera den stora dagen. Tog ett till test idag som var lite starkare, och doppade även ner ett ägglossningstest för att se om myten var sann. Japp stämde bra, strecket är nästan lika starkt som kontrollstrecket haha! :) 
    Jag gillar att testa som du hör, har varit på gott och ont verkligen.

Åh gud vad spännande! BIM innan mig till och med, duktig som lyckas hålla dig! Tänk att det kan finnas en liten en där inne nu som slått sig till ro :) håller tummarna för imorgon, det har varit en riktig skördetråd så hoppas det håller i sig :) <3
    Men oj så tidigt du plussade :D vad kul! ja det är verkligen svårt att hålla sig från att testa, man vill ju bara veta så tidigt som möjligt men samtidig är
    man så rädd för att bli besviken om det är negativt. Haha vad roligt med äl-testet också :P

Vågar knappt tänka tanken fullt ut men ja det är väldigt spännande nu. Fortfarande ingen mens här och precis gått och köpt nya gravtest. Testar om några timmar när jag hållt mig tillräckligt
  • Fyrklöverns

Så tråkigt att höra <3 :( Styrkekramar till dig.
  • Fyrklöverns
    Sophiee92 skrev 2022-04-17 14:18:46 följande:
    Men oj så tidigt du plussade :D vad kul! ja det är verkligen svårt att hålla sig från att testa, man vill ju bara veta så tidigt som möjligt men samtidig är
    man så rädd för att bli besviken om det är negativt. Haha vad roligt med äl-testet också :P

Vågar knappt tänka tanken fullt ut men ja det är väldigt spännande nu. Fortfarande ingen mens här och precis gått och köpt nya gravtest. Testar om några timmar när jag hållt mig tillräckligt

Ja sjukt tidigt, med vanliga test också, känns jättekonstigt haha. Vissa månader har jag inte klarat av att testa eller tempa alls och andra kör jag på. Tycker jag blir mer avtrubbad efter så lång tid, kändes typ mer naturligt att få ett negativt test än positivt. 

Åh vad roligt, jag håller alla tummar och tår nu för dig! Hoppas hoppas hoppas <3 

• Mmäärrttaa90

Hej allesammans :) Jag hakar på denna tråden. Har beräknad mens idag men inget änsålänge, fjärde försöket. 

• Emzor1

Tack tjejer Hjärta har gråtit rejält nu sedan igår, men det börjar kännas bättre nu så det är väl bara att försöka igen nästa månad. em97, jag beklagar ditt missfall, och grattis än en gång för din graviditet - är glad för din skull!Hjärta

• Sophiee92

Beklagar verkligen :( <3
  • Mmäärrttaa90
    Emzor1 skrev 2022-04-17 14:49:50 följande:

Tack tjejer Hjärta har gråtit rejält nu sedan igår, men det börjar kännas bättre nu så det är väl bara att försöka igen nästa månad. em97, jag beklagar ditt missfall, och grattis än en gång för din graviditet - är glad för din skull!Hjärta

??
Svar på tråden Bim april 2022