• Kanelkringla

Bim april 2022

Då kör vi igång en april-tråd för oss som inte plussade nu i mars! Får vi se om det blir en bebis innan året är slut;)

• Svar på tråden Bim april 2022
  • ChanelNo05

Grattis till er alla vad roligt med så många plus!
    Jag har tagit test efter test senaste två veckorna och bara negativt tills idag; ett tydligt streck till! Så det borde vara väldigt tidigt med BF i januari Skrattande

• Fyrklöverns
    ChanelNo05 skrev 2022-04-16 12:09:57 följande:

Grattis till er alla vad roligt med så många plus!
    Jag har tagit test efter test senaste två veckorna och bara negativt tills idag; ett tydligt streck till! Så det borde vara väldigt tidigt med BF i januari Skrattande

Gud vad roligt! Grattis till dig med :D 
  • Fyrklöverns
    Laktrisens skrev 2022-04-16 11:58:18 följande:

Grattis alla som plussat!! vore kul följas åt framöver med!

Tack detsamma! :D

Ja det vore roligt att fortsätta följas åt :) vi borde nästan starta en grupp för oss från bim april då vi är så många, lär bli ännu fler dessutom!
  • Emmfri90

Fyrklöverns: åhh grattis!! Äntligen!Hjärta

Och grattis till alla andra som plussat!!Hjärta känns som nästan alla i listan fått sina plus denna omgång!

Här är jag på äl +8, känner inte så mycket mer än att tempen dippade lite idag, ömma bröst och jag har känt mig stabilare i humöret (brukar ha så mkt pms, arg och gråtig hela tiden till mens) + hade en konstig smärta av o till ii toradags o igår i fiffi som jag inte känt sen jag hade spiral.
    Hoppas att påskharen ger mig en temp som går upp och ett lika fint påskägg som ni fått Glad har bim nästa helg 

• Sophiee92
    Fyrklöverns skrev 2022-04-16 10:18:39 följande:

Tog ett test från graviditetskollen idag på äl +10 och anade ett streck som egentligen knappt gick att se, kunde inte släppa det så tog ett med rfsu testa ofta och såg det själv tydligt men mannen kunde inte se nåt. I samma urin kör jag ner ett vanligt clearblue och får fram det tydligaste svaret jag någonsin sett! :D

Kan inte fatta det men jag är GRAVID!  Efter 11 långa försök så äntligen händer det?vi är överlyckliga! :)

Åh men wow!!! Stort grattis!!!
  • Fyrklöverns
    Emmfri90 skrev 2022-04-16 14:36:54 följande:

Fyrklöverns: åhh grattis!! Äntligen!Hjärta

Och grattis till alla andra som plussat!!Hjärta känns som nästan alla i listan fått sina plus denna omgång!

Här är jag på äl +8, känner inte så mycket mer än att tempen dippade lite idag, ömma bröst och jag har känt mig stabilare i humöret (brukar ha så mkt pms, arg och gråtig hela tiden till mens) + hade en konstig smärta av o till ii toradags o igår i fiffi som jag inte känt sen jag hade spiral.
    Hoppas att påskharen ger mig en temp som går upp och ett lika fint påskägg som ni fått Glad har bim nästa helg 

Åh tack, ja äntligen! :D <3

Låter riktigt lovande med tempdippen och ömma bröst :) jag hade ganska likt dig, kände mig ovanligt lugn, ökande spänning i brösten för varje dag och lite småont längst ner i magen. Hoppas hoppas påskharen kommer snart med det befruktade påskägget :D
  • Em97
    Fyrklöverns skrev 2022-04-16 14:23:43 följande:
    Tack detsamma! :D

Ja det vore roligt att fortsätta följas åt :) vi borde nästan starta en grupp för oss från bim april då vi är så många, lär bli ännu fler dessutom!
    Det tycker jag verkligen! Svårt med vart bara. Än så länge finns ju en bf december 2022 tråd vad jag vet här på fl :)
Svar på tråden Bim april 2022