Bim april 2022
Då kör vi igång en april-tråd för oss som inte plussade nu i mars! Får vi se om det blir en bebis innan året är slut;)
Då kör vi igång en april-tråd för oss som inte plussade nu i mars! Får vi se om det blir en bebis innan året är slut;)
Grattis till er alla vad roligt med så många plus!
Jag har tagit test efter test senaste två veckorna och bara negativt tills idag; ett tydligt streck till! Så det borde vara väldigt tidigt med BF i januari 
Wow vad underbart med så många plus!!!
Grattis till er alla vad roligt med så många plus!
Jag har tagit test efter test senaste två veckorna och bara negativt tills idag; ett tydligt streck till! Så det borde vara väldigt tidigt med BF i januari 
Grattis alla som plussat!! vore kul följas åt framöver med!
Fyrklöverns: åhh grattis!! Äntligen!
Och grattis till alla andra som plussat!!
känns som nästan alla i listan fått sina plus denna omgång!
Här är jag på äl +8, känner inte så mycket mer än att tempen dippade lite idag, ömma bröst och jag har känt mig stabilare i humöret (brukar ha så mkt pms, arg och gråtig hela tiden till mens) + hade en konstig smärta av o till ii toradags o igår i fiffi som jag inte känt sen jag hade spiral.
Hoppas att påskharen ger mig en temp som går upp och ett lika fint påskägg som ni fått
har bim nästa helg

Tog ett test från graviditetskollen idag på äl +10 och anade ett streck som egentligen knappt gick att se, kunde inte släppa det så tog ett med rfsu testa ofta och såg det själv tydligt men mannen kunde inte se nåt. I samma urin kör jag ner ett vanligt clearblue och får fram det tydligaste svaret jag någonsin sett! :D
Kan inte fatta det men jag är GRAVID! Efter 11 långa försök så äntligen händer det?vi är överlyckliga! :)
Stort grattis till alla plus <3 så kul!!!
Fyrklöverns: åhh grattis!! Äntligen!
Och grattis till alla andra som plussat!!
känns som nästan alla i listan fått sina plus denna omgång!
Här är jag på äl +8, känner inte så mycket mer än att tempen dippade lite idag, ömma bröst och jag har känt mig stabilare i humöret (brukar ha så mkt pms, arg och gråtig hela tiden till mens) + hade en konstig smärta av o till ii toradags o igår i fiffi som jag inte känt sen jag hade spiral.
Hoppas att påskharen ger mig en temp som går upp och ett lika fint påskägg som ni fått
har bim nästa helg