• Kanelkringla

Bim april 2022

Då kör vi igång en april-tråd för oss som inte plussade nu i mars! Får vi se om det blir en bebis innan året är slut;)

• Svar på tråden Bim april 2022
  • Cinapuffen
    Fyrklöverns skrev 2022-04-16 10:18:39 följande:

Tog ett test från graviditetskollen idag på äl +10 och anade ett streck som egentligen knappt gick att se, kunde inte släppa det så tog ett med rfsu testa ofta och såg det själv tydligt men mannen kunde inte se nåt. I samma urin kör jag ner ett vanligt clearblue och får fram det tydligaste svaret jag någonsin sett! :D

Kan inte fatta det men jag är GRAVID!  Efter 11 långa försök så äntligen händer det?vi är överlyckliga! :)

Vad härligt! Stort grattis!! Solig
  • Butembobaby

Man blir så glad av att se alla pluss :) har ju hängt här i BIM trådarna några månader nu, och det känns som att ni alla är mina kompisar som fått så glada besked :) 

• Tyrande

Då kom mensen, hoppar ut denna tråd så blir det ett nytt försök nästa månad. Lycka till alla som fortfarande försöker! 

• flisan1989

Wow grattis allihopa så många plus! Hjärta

här är jag inne på fjärde dagen med blinkande smiley på cbs äl-test. Fick till det  natt efter en dag med rejäla ÄL flytningar vilket känns bra. känns ändå passande med ägglossning nu till påsk Skrattande glad påsk allesammans!

• Rilakkuma
    Fyrklöverns skrev 2022-04-16 10:18:39 följande:

Tog ett test från graviditetskollen idag på äl +10 och anade ett streck som egentligen knappt gick att se, kunde inte släppa det så tog ett med rfsu testa ofta och såg det själv tydligt men mannen kunde inte se nåt. I samma urin kör jag ner ett vanligt clearblue och får fram det tydligaste svaret jag någonsin sett! :D

Kan inte fatta det men jag är GRAVID!  Efter 11 långa försök så äntligen händer det?vi är överlyckliga! :)

Åh grattis, vad härligt att det äntligen blev din tur! Solig
  • Fyrklöverns
    Cinapuffen skrev 2022-04-16 10:40:19 följande:
    Vad härligt! Stort grattis!! Solig
    Tack och detsamma till dig! :)
  • Fyrklöverns
    Butembobaby skrev 2022-04-16 10:54:06 följande:

Man blir så glad av att se alla pluss :) har ju hängt här i BIM trådarna några månader nu, och det känns som att ni alla är mina kompisar som fått så glada besked :) 

Ja det känns nästan som att man känner varandra nu, månad ut och månad in kommunicerar man och följs åt på samma väg :) <3
  • Fyrklöverns
    flisan1989 skrev 2022-04-16 11:39:38 följande:

Wow grattis allihopa så många plus! Hjärta

här är jag inne på fjärde dagen med blinkande smiley på cbs äl-test. Fick till det  natt efter en dag med rejäla ÄL flytningar vilket känns bra. känns ändå passande med ägglossning nu till påsk Skrattande glad påsk allesammans!

Tack! <3 
    Så passande med ägglossning till påsk! :D kör på så hoppas vi påskharen kommer med ett befruktat ägg om två veckor :)
    Glad påsk!
  • Fyrklöverns
    Rilakkuma skrev 2022-04-16 11:45:57 följande:
    Åh grattis, vad härligt att det äntligen blev din tur! Solig
    Tack fina du! :) <3 
    Jag kan inte tro det ens, vi var inne på att söka hjälp nu. Det har varit en lång resa av mycket blandade känslor. Det känns skönt att äntligen få bekräftat att man kan bli gravid.
Svar på tråden Bim april 2022