• Kanelkringla

Bim april 2022

Då kör vi igång en april-tråd för oss som inte plussade nu i mars! Får vi se om det blir en bebis innan året är slut;)

• Svar på tråden Bim april 2022
  • JennyBomb

Hoppar in här oxå! Glad

3e försöket, 2a barnet. 

Hoppfull men man blir ju lite skeptisk efter ett par negativa försöka haha...

BIM på måndag. Detta va dagens test...

• Sophiee92
    Cinapuffen skrev 2022-04-14 07:24:36 följande:

Tack för alla grattisar! Det är nog ingen tvekan nu. Får bli ett digitalt imorgon. Hoppas verkligen att detta lilla frö vill stanna nu. Hjärta

Stort stort grattis!!! 
  • Sophiee92
    Emzor1 skrev 2022-04-14 08:17:26 följande:

Jag kan inte fatta det, fick så sjukt svagt på clearblue igår och negativt på RFSU.. tog ultra tidigt i förrgår eftermiddag men negativt.
    Tänkte "jag gör ett sista försök", och kolla!!

GRATTIS :D
  • JennyBomb

Tog ett "testa tidigt". Är så lycklig nu. Lycka till allihop o ge inte upp ????????

• tovikan
    Sophiee92 skrev 2022-04-14 14:51:16 följande:
    GRATTIS :D
    Sophiee92 Har du BIM idag? Hur gar det?
  • Sophiee92
    tovikan skrev 2022-04-14 20:31:30 följande:
    Sophiee92 Har du BIM idag? Hur gar det?
    Missat att uppdatera bim listan, min äl kom senare än beräknat så är idag på BIM -3 med BIM på söndag. Tänkte ta ett test imorgon bitti. Hur går det för dig?
  • tovikan
    Sophiee92 skrev 2022-04-14 21:26:43 följande:
    Missat att uppdatera bim listan, min äl kom senare än beräknat så är idag på BIM -3 med BIM på söndag. Tänkte ta ett test imorgon bitti. Hur går det för dig?
    Okej! Tar du agglossningstester? Jag gjorde det ett par manader men har inte gjort det senaste tva.

Jag har BIM imorn.. men kan ocksa vara pa sondag haha, valdigt oregelbunden mens. Ska forsoka vanta till (eventuell( mens igen eller BIM+3! Lika svart varje gang men det funkar battre for mitt psyke haha. Har inte haft nagra kanningar alls, sa vem vet om det funkar denna gang.

Har du nagra symtom?
Svar på tråden Bim april 2022