• Kanelkringla

Bim april 2022

Då kör vi igång en april-tråd för oss som inte plussade nu i mars! Får vi se om det blir en bebis innan året är slut;)

• Svar på tråden Bim april 2022
  • Sockerbulle1

Wow vad många plus. Grattis allihopa! Själv har jag troligtvis ÄL idag och sån mensvärk och illamående. Lång väntan till BIM 29/4.. :) 

• Sophiee92
    tovikan skrev 2022-04-14 22:47:31 följande:
    Okej! Tar du agglossningstester? Jag gjorde det ett par manader men har inte gjort det senaste tva.

Jag har BIM imorn.. men kan ocksa vara pa sondag haha, valdigt oregelbunden mens. Ska forsoka vanta till (eventuell( mens igen eller BIM+3! Lika svart varje gang men det funkar battre for mitt psyke haha. Har inte haft nagra kanningar alls, sa vem vet om det funkar denna gang.

Har du nagra symtom?

Yes, tar CB:s digitala. Vågar inte avstå, rädd för att vi ska missa att ha sex vid ägglossning då :/ har märkt att den kan komma allt från CD12 till CD23.... Hur funkar det för dig utan ÄL-tester?

Oj spännande att du också har BIM här i dagarna. Låter klokt att vänta att testa om det funkar bättre för dig. Så antar du inte tagit något test idag då? Mitt imorse var tok negativt haha. Men det var som väntat.

Har haft molvärk i ca 4 dagar men hade det även sist när mensen sen kom som planerat, vill hoppas men tror samtidigt inte att det blev något denna gång. Så svårt att fortsätta våga hoppas när man försökt så många månader utan att få pluss...Skönt ändå på något vis att du inte haft symtom! Hur brukar du ha i vanliga fall?

• Hopsanhejsan

Tycker det är så härligt att följa denna tråden. Blir så glad av alla plus, ny månad för mig nu efter att mensen tagit slut och får hoppas på ett plus mot maj istället, äter folsyra dagligen annars inga vitaminer så kanske bör prova något, tips? 

• Laktrisens

Tack cinapuffen o emzor. Hoppas de ska gå bra för er med. O ni andra som plussat! Hjärta Så roligt att vi är ett gäng som fått plus. Hur gör ni nu, tar ni fler test för att se att  hcg ökar? ska försöka slappna av även om de är svårt inte oroa sig!

• Rebeckae

Gav min make ett påskägg idag . Fattar INGENTING
    Tagit flera tester som visat neg. (inte haft nån mens så trodde de strulade bara) tänkte ta ett sista test idag, så visade de ett svagt streck, så var tvungen o åka o köpa med text för att jag skulle tro på de haha. 

Lycka till ni andra <3
    Och grattis till er som plussat. 
  • Cinapuffen
    Rebeckae skrev 2022-04-16 09:00:50 följande:
    Gav min make ett påskägg idag . Fattar INGENTING
    Tagit flera tester som visat neg. (inte haft nån mens så trodde de strulade bara) tänkte ta ett sista test idag, så visade de ett svagt streck, så var tvungen o åka o köpa med text för att jag skulle tro på de haha. 

Lycka till ni andra <3
    Och grattis till er som plussat. 
    Stort grattis, vilket fint påskägg! Solig
  • Fyrklöverns

Tog ett test från graviditetskollen idag på äl +10 och anade ett streck som egentligen knappt gick att se, kunde inte släppa det så tog ett med rfsu testa ofta och såg det själv tydligt men mannen kunde inte se nåt. I samma urin kör jag ner ett vanligt clearblue och får fram det tydligaste svaret jag någonsin sett! :D

Kan inte fatta det men jag är GRAVID!  Efter 11 långa försök så äntligen händer det?vi är överlyckliga! :)

• Fyrklöverns

Stort grattis till er andra som också plussat! Vilken månad, skörden är ju enorm! :D hoppas på fler plus nu även resten av månaden!

Svar på tråden Bim april 2022