Bim april 2022
Då kör vi igång en april-tråd för oss som inte plussade nu i mars! Får vi se om det blir en bebis innan året är slut;)
Då kör vi igång en april-tråd för oss som inte plussade nu i mars! Får vi se om det blir en bebis innan året är slut;)

Har i typ 3 dagar nu haft som ägglossningsmärta på vänstra sidan och är på äl+9, idag har de varit väldigt starkt i vänstra sidan.
Någon som haft liknande innan ni plussade? Att set kan vara ett gott tecken?
Emmfri90, jag kan inte citera, men jag tror det kan vara ägget som fäster. Har för mig det känns samma som när ägget lossar. Får du en nidis snart så vet du.
dock tror jag det är rätt ovanligt med nidblödning.

Jag hade beräknad mens igår men inget har hänt ännu.
Ni som har fler barn, har ni haft samma/liknande symptom vid alla era graviditeter? Jag har två barn sedan tidigare, väldigt tätt, och de graviditetssymptomen var nästan edentiska i början. Känsliga bröstvårtor kom som ett brev på posten dagen innan bim och sedan kröp illamåendet sig på^^
Jag vet inte om jag är gravid denna gång, har nyss varit magsjuk men inte spytt på flera dagar! Jag mår dock fortfarande väldigt illa och ingen aptit, bim på ons/tor tror jag, och illamåendet blir typ värre för varje dag:( Men känner inget i brösten. Har haft typ vanlig pms som jag alltid har.. och mensvärk... #pallarsnartinte och tiden går sååå långsamt innan bim, eller hur?!
Vet inte hur många försök vi är uppe i men 7mån sedan vi började försöka med vår lilla trea..