• Kanelkringla

Bim april 2022

Då kör vi igång en april-tråd för oss som inte plussade nu i mars! Får vi se om det blir en bebis innan året är slut;)

• Svar på tråden Bim april 2022
  • Mangoros

BIM-2 idag men noll utslag på sticka. FAN. Börjar tro att mina symtom är inbillning alt. att jag e skengravid. Röda tanten knackar nog på om ett par dagar. Har 2 kids sedan tidigare och "symtomen" påminner som handen i handsken. Jätte skumt.

Kram till alla er som försöker och som plussat! 
  • Fyrklöverns
    Sophiee92 skrev 2022-04-17 18:44:56 följande:
    Åh tror du det? Jag tänkte hålla mig mycket längre men vart så kissnödig så gick inte haha... Jag har haft molvärk i några dagar men idag så är dom som bortblåsta så just nu känns det faktiskt inte som att mensen är påväg, märkligt! Kommer definitivt testa igen imorgon bitti med morgonurin om jag inte fått mensen innan.
    Urinen var nog väldigt utspädd :) 
    Hoppas den inte kommer nu! 
  • Emmfri90

Har i typ 3 dagar nu haft som ägglossningsmärta på vänstra sidan och är på äl+9, idag har de varit väldigt starkt i vänstra sidan. 
     Någon som haft liknande innan ni plussade? Att set kan vara ett gott tecken?

• Sophiee92
    Fyrklöverns skrev 2022-04-17 20:37:19 följande:
    Haha ja det har du nog rätt i :P
    Hoppas hoppas jag med!
  • Sophiee92
    Fyrklöverns skrev 2022-04-17 20:37:19 följande:
    Hann inte ta något nytt test för tidigt imorse vaknade jag med jordens mensvärk och visst var det mensen som kom :( en dag sen den här månaden vilket den aldrig varit innan. Tack för all pepp <3 nu hoppar jag över till maj-tråden.

Stort grattis igen alla er som plussat denna månad och lycka till ni som fortfarande väntar på BIM!
  • Nyponet01

Emmfri90, jag kan inte citera, men jag tror det kan vara ägget som fäster. Har för mig det känns samma som när ägget lossar. Får du en nidis snart så vet du. dock tror jag det är rätt ovanligt med nidblödning.

• Fyrklöverns
    Sophiee92 skrev 2022-04-18 10:27:06 följande:
    Hann inte ta något nytt test för tidigt imorse vaknade jag med jordens mensvärk och visst var det mensen som kom :( en dag sen den här månaden vilket den aldrig varit innan. Tack för all pepp <3 nu hoppar jag över till maj-tråden.

Stort grattis igen alla er som plussat denna månad och lycka till ni som fortfarande väntar på BIM!
    Gud vad tråkigt att höra :( <3
    Håller tummarna att det blir ett plus i maj!! :)
  • Mmäärrttaa90
    Blirdetsåblirdet skrev 2022-04-18 18:12:06 följande:
    Dagens test :)
    Ooh grattis!! Glad Jag hade beräknad mens igår men inget har hänt ännu. 
  • Sjuttonmånader

Ni som har fler barn, har ni haft samma/liknande symptom vid alla era graviditeter? Jag har två barn sedan tidigare, väldigt tätt, och de graviditetssymptomen var nästan edentiska i början. Känsliga bröstvårtor kom som ett brev på posten dagen innan bim och sedan kröp illamåendet sig på^^
    Jag vet inte om jag är gravid denna gång, har nyss varit magsjuk men inte spytt på flera dagar! Jag mår dock fortfarande väldigt illa och ingen aptit, bim på ons/tor tror jag, och illamåendet blir typ värre för varje dag:( Men känner inget i brösten. Har haft typ vanlig pms som jag alltid har.. och mensvärk... #pallarsnartinte och tiden går sååå långsamt innan bim, eller hur?!

Vet inte hur många försök vi är uppe i men 7mån sedan vi började försöka med vår lilla trea..

Svar på tråden Bim april 2022