IVF start mars 2022
Hej! Fler som startar IVF-behandling nu i mars som vill följas? :)
Hej! Fler som startar IVF-behandling nu i mars som vill följas? :)
Dom säger ju att om man blir gravid så blir överstimuleringen värre av hormonerna så ja, man får väl ta det goda med det onda. Försöker tänka att de två kommande gångerna kommer det inte bli så här iaf eftersom vi har 2 st i frysen :)
Illamåendet har släppt nu iaf efter den rejäla tömningen igår så nu mår jag bra men har lite ont i magen. Dräneringsröret gör mest ont just nu :/
Men jag är ju under full koll med vikt, mått, vätska in och ut så hoppas jag får komma hem i morgon iaf för sambon fyller år på fredag :)
De beslöt att jag fick åka hem nu på eftermiddagen men satan i gatan vad fiffi svällde på vägen hem! Så nu ligger jag i högläge med höfterna för att pressa bort vätska från fiffi. Det gjorde rätt ont oxå så hoppas vätskan åker bort. alltid är det nåt krångel. Och så finns det ju risk att det fyller på igen så jag måste in och tömma igen :/
Jag förstår inte hur en graviditet ska överleva detta.
De beslöt att jag fick åka hem nu på eftermiddagen men satan i gatan vad fiffi svällde på vägen hem! Så nu ligger jag i högläge med höfterna för att pressa bort vätska från fiffi. Det gjorde rätt ont oxå så hoppas vätskan åker bort. alltid är det nåt krångel. Och så finns det ju risk att det fyller på igen så jag måste in och tömma igen :/
Jag förstår inte hur en graviditet ska överleva detta.
men fy va obehagligt att fiffi svullnat, hoppas de går ner snart och att du får må bra och att blivande bebis stannar :)
men fy va obehagligt att fiffi svullnat, hoppas de går ner snart och att du får må bra och att blivande bebis stannar :)