• Överraskningsbröllop

Bf December 2022 ????

Har vi några fler som väntar tillökning i december 2022?

Testade precis positivt och hittade ingen tråd för decemberbebisar 2022. 

• Svar på tråden Bf December 2022 ????
  • 986247391
    FrökenCharlotte skrev 2022-04-12 18:28:30 följande:

Testade positivt i lördags! BF 16/12:) någon som ska göra tidigt ultraljud? Jag har bokat 4/5.

Vi ska göra VUL den 6/5, så taggad men samtidigt livrädd över att det ska vara något fel. Eller hur egentligen är jag mest rädd att det ska se bra ut på VUL men dåligt vid nästa ultraljud den 8/6 
  • K747M
    borisund skrev 2022-04-12 18:09:12 följande:
    Jag går in i vecka 6 imorgon, har sedan nästan en vecka tillbaka blivit smått illamående när jag dricker vanligt vatten. Måste ha limejuice eller något i för att kunna dricka det haha
    Har läst om många som illamåendet kommit som ett brev på posten för i vecka 6, så jag väntar (och konstigt nog längtar) efter att det ska komma ordentligt! I övrigt är det mest bara trötthet jag känt av, så jag vill få något riktigt symtom som ?bevis? på att det faktiskt är något som växer där inne
    Såg också fram emot mer symtom, och mitt illamående kom 5+4 och nu 6+2 är det inte längre så trevligt. Hade helst bara velat vara hemma och äta frukt. Förstår inte alls längre varför jag längtade efter detta, hahah. Så njut innan det dyker upp ^^,
  • Marmow
    FrökenCharlotte skrev 2022-04-12 18:28:30 följande:

Testade positivt i lördags! BF 16/12:) någon som ska göra tidigt ultraljud? Jag har bokat 4/5.

Bokat tidigt ul den 21/4. Sen är KUB den 30/5. Spännande och nervöst samtidigt. 
  • HejsanJenny

Tänk att hoppet alltid är det sista som lämnar en. <3 Jag lämnar tråden nu och loggar av Familjeliv. Nu ska jag njuta och gosa med min fantastiska, friska dotter som fyller två om några veckor. Önskar er alla stort lycka till med fantastiska blivande decemberbebisar. Stor kram! 

• Kanelkringla

Jag är i 5+3 och Har fortfarande knappt inga symtom. Lite ont i höften ibland och molvärk. kanske något ömma bröstvårtor som kommit och gått! känns som det inte finns något i magen så jag är inställd på det värsta! Hoppas hoppas du finns kvar där!

• ratatiti

Är i 4+6 idag och mår redan illa. På det är 1.5-åringen sjuk och kräks efter ett vaccin, inte den bästa kombon. Känner att man redan nu får smaka på sin kaka så att säga. Vad har jag gett mig in i Skrattande
    ska förresten göra tidigt ultraljud den 3/5, då vecka 7+5 om jag räknat rätt. Hur mår alla ni andra? 

• AnnahmedH
    HejsanJenny skrev 2022-04-13 10:56:36 följande:

Tänk att hoppet alltid är det sista som lämnar en. <3 Jag lämnar tråden nu och loggar av Familjeliv. Nu ska jag njuta och gosa med min fantastiska, friska dotter som fyller två om några veckor. Önskar er alla stort lycka till med fantastiska blivande decemberbebisar. Stor kram! 

Har det hänt något? 
  • AnnahmedH
    ratatiti skrev 2022-04-13 14:26:32 följande:

Är i 4+6 idag och mår redan illa. På det är 1.5-åringen sjuk och kräks efter ett vaccin, inte den bästa kombon. Känner att man redan nu får smaka på sin kaka så att säga. Vad har jag gett mig in i Skrattande
    ska förresten göra tidigt ultraljud den 3/5, då vecka 7+5 om jag räknat rätt. Hur mår alla ni andra? 

Vad kul med tidigt ul! Jag gjorde det sist jag var gravid (vilket komiskt nog var med exakt samma bf 13/12 fast år 2019 haha). Detta är vår trea och om allt går vägen blir det exakt tre år mellan våra två yngsta barn.

jag är idag i v.5+0 men är mest trött. illamåendet brukar slå till v.6+0.
  • Björnbärssylt

Jag är 4+4, har ömma bröst och molvärk. Inget illamående än så länge men det är ju så tidigt ännu så det kanske kommer snart? 

Svar på tråden Bf December 2022 ????