• Överraskningsbröllop

Bf December 2022 ????

Har vi några fler som väntar tillökning i december 2022?

Testade precis positivt och hittade ingen tråd för decemberbebisar 2022. 

• Svar på tråden Bf December 2022 ????
  • Emzor1

Hej! Jag hoppar också in här :)
    Plussade imorse, första barnet - Bf 24/12 Skrattande
    Jag är 25år och min man 28, ingen av oss har barn sedan tidigare :)

• FrökenCharlotte

Igår slog illamåendet till på riktigt. Fick i mig en stackars knäckemacka på hela dagen. Orimligt trött också. Tur man är ledig, hur ska man kunna jobba nästa vecka om det är så här? 

Samtidigt otroligt tacksam för symtom, då känns graviditeten mer verklig:) 

• Cinapuffen

Hejsan! Går lite försiktigt med i gruppen jag med. Har plussat men ska ta digitalt imorgon. Var med i november tråden men fick kemisk graviditet. Detta blir mitt 3e barn men sambons första. Jag är 40 och han blir 28 i år. Drömmer Detta är andra försöket efter uttag av hormonspiral. Har vi någon BF lista förresten? Tror mitt BF blir 24/12, men vi får väl se på UL sen. Skrattande

• Emzor1
    Cinapuffen skrev 2022-04-14 10:23:05 följande:

Hejsan! Går lite försiktigt med i gruppen jag med. Har plussat men ska ta digitalt imorgon. Var med i november tråden men fick kemisk graviditet. Detta blir mitt 3e barn men sambons första. Jag är 40 och han blir 28 i år. Drömmer Detta är andra försöket efter uttag av hormonspiral. Har vi någon BF lista förresten? Tror mitt BF blir 24/12, men vi får väl se på UL sen. Skrattande

Åh det är klart det är positivt tycker jag! Så kul med samma bf! Skrattande
  • amaannda1
    Emzor1 skrev 2022-04-14 09:56:25 följande:

Hej! Jag hoppar också in här :)
    Plussade imorse, första barnet - Bf 24/12 Skrattande
    Jag är 25år och min man 28, ingen av oss har barn sedan tidigare :)

åh vi bör va runt samma vecka då, rätt tidigt alltså ???? hur mår du? Har du gått förbi bim än?

• Cinapuffen
    Emzor1 skrev 2022-04-14 10:24:28 följande:
    Åh det är klart det är positivt tycker jag! Så kul med samma bf! Skrattande
    Japp! Vi kommer få bästa julklappen! Skrattande
  • Emzor1

Amaannda1: BIM var beräknad imorgon, men min cykel kan diffa med +/-2 dagar :) jag mår bra, fick lite olika resultat på olika tester så var inte säker på att jag var gravid.. reagerade väl främst på min avsaknad av pms, jag brukar ha ett hett temperament runt mensen men jag är extremt lugn och stabil i humöret :) 
    Hur mår du själv? Hur känns allt för dig?

Cinapuffen: ja men verkligen, så glad för vår skull!

• Emzor1
    Emzor1 skrev 2022-04-14 11:13:58 följande:

Amaannda1: BIM var beräknad imorgon, men min cykel kan diffa med +/-2 dagar :) jag mår bra, fick lite olika resultat på olika tester så var inte säker på att jag var gravid.. reagerade väl främst på min avsaknad av pms, jag brukar ha ett hett temperament runt mensen men jag är extremt lugn och stabil i humöret :) 
    Hur mår du själv? Hur känns allt för dig?

Cinapuffen: ja men verkligen, så glad för vår skull!

Juste, jag hade mer flytningar innan också - och var lite tröttare vissa dagar men alla "symptom" viftade jag bort för jag tänkte att det hade med annat att göra :)
Svar på tråden Bf December 2022 ????