Bf December 2022 ????
Har vi några fler som väntar tillökning i december 2022?
Testade precis positivt och hittade ingen tråd för decemberbebisar 2022.
Har vi några fler som väntar tillökning i december 2022?
Testade precis positivt och hittade ingen tråd för decemberbebisar 2022.
Jag är 4+4, har ömma bröst och molvärk. Inget illamående än så länge men det är ju så tidigt ännu så det kanske kommer snart?
Men så värt det när de kommer ut! <3
jag hoppas verkligen att det är nu det går vägen. Känner mig hoppfull, har mer symptom än sist och starkare tester. Jag såg ditt senare meddelande i tråden och vill gärna skicka en kram till dig. Jag vet hur det känns, och hoppas att du får en liten som stannar kvar tillslut. Livet kan vara bra orättvist.Butembobaby:
stort grattis! Nu är det er tur!!
har följt dig i april gruppen för att se hur de går, kul att vi hamnade i samma bf grupp igen //
Förresten, fanns det någon facebookgrupp startad? Jag går gärna med i så fall 
Förresten, fanns det någon facebookgrupp startad? Jag går gärna med i så fall 
Botembobaby:
jag är i vecka 8 (v7+3) var på inskrivning i måndags så Bara det kändes som en stor milstolpe att få gå på. Alltså jag har mått piss. Haha. MYCKET molvärk, illamående, kräkts, ömma bröst mm. Denna veckan är det lite bättre. Kunnat få i mig lite mat och så.
Hur mår du? 
Botembobaby:
jag är i vecka 8 (v7+3) var på inskrivning i måndags så Bara det kändes som en stor milstolpe att få gå på. Alltså jag har mått piss. Haha. MYCKET molvärk, illamående, kräkts, ömma bröst mm. Denna veckan är det lite bättre. Kunnat få i mig lite mat och så.
Hur mår du? 
Hoppas jag slipper illamåendet denna gången också, blir svårt att dölja på jobbet då jag har ett jobb där jag inte kan gå ifrån utan att be andra att täcka för mig.
Hoppas jag slipper illamåendet denna gången också, blir svårt att dölja på jobbet då jag har ett jobb där jag inte kan gå ifrån utan att be andra att täcka för mig. Nja jag kommer nog byta till nästa besök. Hon var inte otrevlig men hon kändes väl kanske inte super intresserad av sitt jobb. Jag har inte varit på något sånt innan så vet ju inte riktigt hur det ska gå till men kanske kan tycka att hon kunde fråga hur man mår iallafall hehe.
smaklökarna verkar leva sitt egna liv när man är gravid. Mycket som smakar annorlunda för mig med. Jag kan inte dricka kaffe längre. Det är så äckligt. Haha. hoppas du får slippa illamående då. Man kanske inte riktigt vill att kollegorna ska förstå att man är gravid riktigt ännu.
5+0 idag som någon mer skrev! Med sonen kom illamåendet 6+2. Som jag längtar efter detdär illamåendet! Missfallet som konstaterades v7+2 i mars mådde jag inte illa så det va min första hint. Med sonen 2020 kände jag mig också tacksam över symtom när jag hulka över toan och tårarna spruta.
Sjukt ändå
5+0 idag som någon mer skrev! Med sonen kom illamåendet 6+2. Som jag längtar efter detdär illamåendet! Missfallet som konstaterades v7+2 i mars mådde jag inte illa så det va min första hint. Med sonen 2020 kände jag mig också tacksam över symtom när jag hulka över toan och tårarna spruta.
Sjukt ändå