Bf December 2022 ????
Har vi några fler som väntar tillökning i december 2022?
Testade precis positivt och hittade ingen tråd för decemberbebisar 2022.
Har vi några fler som väntar tillökning i december 2022?
Testade precis positivt och hittade ingen tråd för decemberbebisar 2022.
Åh okej!
jag har bim om 2-3 dagar så är lite i chock att jag plussat nu Men dock med ett testa tidigt :) har faktiskt inte heller pms som jag bruka vara, men mensvärk har jag och halsbränna..
men vi får väl se, har ett missfall i vecka 10 i bagaget i oktober 21.. så man är ju orolig såklart! Men flyttningarna känner jag också igen mig på faktiskt!
Åh okej!
jag har bim om 2-3 dagar så är lite i chock att jag plussat nu Men dock med ett testa tidigt :) har faktiskt inte heller pms som jag bruka vara, men mensvärk har jag och halsbränna..
men vi får väl se, har ett missfall i vecka 10 i bagaget i oktober 21.. så man är ju orolig såklart! Men flyttningarna känner jag också igen mig på faktiskt!
oavsett om det är ett testa tidigt eller inte så ska det ju bara detektera HCG och inget annat om jag förstått det rätt, ge det några dagar så kommer nyheten nog sjunka in! Skönt att du ändå verkar må såpass bra!
Den meningen har fastnat hos mig också ?du väntar barn och inte missfall?. Det har hjälpt mig att våga tänka lite mer positivt. Jag håller tummarna för oss alla! 
Testade positivt i lördags! BF 16/12:) någon som ska göra tidigt ultraljud? Jag har bokat 4/5.
Ska våga mig på en liten presentation också.
Plussade I lördags 8/4 1a försöket till syskon via insemination. Har barn födda - 14 juni, - 16 januari - 21 maj och nu väntar vi en - 22 december.
Har bf 22/12.
Känner endast av molvärk ännu, hoppas illamåendet dröjer då jag förra graviditeten va illamående med dagliga kräkningar gånger flera från v8 till v25.
Jag är 33år och karln är 35år, är vårt andra gemensamma jag väntar.
Påbörjar en bf lista här nere så kan vi hjälpas åt att fylla på den!
BF I DECEMBER 2022 (nov/Jan)
Frusig BF 22/11 33år (4e barnet) Umeå
borisund BF 13/12 28 år (1:a barnet) Sundsvall
Cinapuffen BF 24/12 (3e barnet) Gävle
Cinapuffen BF 24/12 40år (3e barnet) Gävle 986247391 BF 11/12 (1:a barnet) Linköping